Lichte 2e streep 15 dpo, te licht?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door madelein, 16 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank je meis! Het is idd een goed zichtbaar streepje, zeker in het echt. Geen tuurder in ieder geval.
    Hoe is het met jou/jullie? Heb veel aan je gedacht de afgelopen tijd!

2. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op basis van deze test streep durf ik best te zeggen dat je zwanger kan zijn.
    Ik had bij de laatste echo van de huidige IUI 1 follikel van bijna 18 mm en aan de andere kant een paar kleinere (tussen 14-15 mm). De verpleegkundige zei toen dat die kleinere "naar alle waarschijnlijkheid" niet meedoen/meespringen.
    Maar ja, het lichaam blijft zelf ook doorwerken qua hormonen, dus het zou me niks verbazen als jouw 19 mm follikel is gesprongen door de Pregnyl, en die van 15 mm uiteindelijk zelf is gesprongen. Dat kan die krampen verklaren een aantal dagen later.
    Of die krampen zijn innesteling geweest??
    Ik hoop heel erg dat het allemaal positief is!!

3. roos14

roos14 Actief lid

23 aug 2014
    103
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn conclusie zou zijn: zwanger! Ik hoop het beste voor je..

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hier ook IUI en Pregnyl, gelukkig de 1e poging raak.
    Ik denk wel dat je zwanger bent. Ik teste precies op dag veertien en was een heel licht streepje( is nog ergens een topic van, wel een oude want S is al weer 21 maanden). Bij mij liep het duidelijk op maar de eerste was net zo 'duidelijk' als die van jou.

Ik hoop het heel erg voor je!!
    Hou je ons op de hoogte?

5. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Ja wel een heel duidelijk streepje! Ik denk ook dat je nu zwanger bent, heel veel succes, we hopen op een goede afloop!!

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank jullie wel meiden!! Ik durf nog niet teveel te hopen, maar het begint steeds meer te komen!!
    Ga morgen naar de drogist een cb met indicator halen, kan ik die al doen denken jullie?

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    nou ik denk dat het niet echt uitmaakt of het licht of donker is, ik zie ook een streepje en je bent niet ongesteld. En hij is ook roze dus ik zou toch zeggen positief. Voorzichtig gefeliciteerd

8. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ik heb op dag veertien ook een cb gedaan( kon niet wachten) en deze gaf Zwanger 1-2 aan dus ik denk zeker dat jij een cb met weken indicator kan doen

9. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Madelein, spannend!! hoop het zo voor jullie!!

10. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ik had gisteren precies zo'n streep.
    Vandaag indicator gedaan. 'Zwanger'

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dank je oz2014! Jullie hebben ook een hele spannende tijd zie ik!! Je bent al een eindje op weg! Ga zo door!

Ik ga morgen een cb halen, heel spannend!!

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee hoor niet altijd. Ik krijg geen hormonen en zit toch in een iui traject.
    Maar over die test dat ziet er best hoopvol uit. Duimen dat er morgen dik vet ZWANGER op je test staat :D

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Klopt deedeebowtie! Maar in mijn geval wel met injecties, had ff geen zin om een uitgebreide uitleg te schrijven hihi!
    Jij ook veel succes en sterkte in je traject. Ik vond het erg zwaar, dus hoop inderdaad heel erg dat er morgen goed nieuws verschijnt ;)

14. lea

lea Fanatiek lid

Succes madelein! De streep ziet er wel positief uit.....

15. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Je bent sowieso zwanger, anders krijg je niet zo'n streepje op twee weken na eisprong. Of het goed gaat is natuurlijk altijd afwachten, maar ik vind dit in ieder geval een mooi zichtbaar streepje!

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Vandaag helaas net zo'n vaag streepje als gister. Net kV gedaan, ook zo'n zelfde licht streepje.
    Daarbij vanmorgen weer wat bruin verlies. Al met al heb ik er geen vertrouwen in.

17. lea

lea Fanatiek lid

Hè bah, dat is echt niet leuk. De streep van gisteren was toch duidelijk positief, het was geen tuurtest meer...misschien droogt de test nog donkerder op? Sterkte met afwachten...

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Die van nu is ook geen tuur test, ik zie de streep he duidelijk. Maar hij is wel te licht voor 2 dagen na nod...

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Even andere foto, die is misschien duidelijker?

20. lea

lea Fanatiek lid

Oh ik zie m wel hoor, er staat wel een streep, maar die van gisteren was zo mooi donker opgedroogd, dat bedoel ik. Ik hoop dat het toch goed zit, maar kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt....

Deel Deze Pagina