ja zeker spannend... In het echt is het verschil nog iets duidelijker te zien. Ik krijg het niet zo goed op de foto helaas... Zit te twijfelen of ik vanmiddag een cb zal doen...
Heel eerlijk...vind het er niet heel hoopvol uit zien.... Hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar wilde toch eerlijk zeggen wat ik denk...
Ikzelf ook niet hoor, maar geen ongi en lichte streepjes geven wel een beetje hoop, misschien tegen beter weten in
Haha ik heb nu niet meer getest hoor! Probeer morgen een dagje over te slaan . Geen ongi nog trouwens of iets wat er op lijkt dus dat is hopelijk positief.
Mijn dagelijkse foto update Ik begin heel langzaam te hopen dat het dus wel goed zit, en inderdaad een late innesteling is ( heb de dag voor nod veel buikpijn gehad en roze verlies).
YES!!!! Oh super zeg!!!! Gefeliciteerd! 🎉🎉🎉🎉 Kan me voorstellen dat jullie nu een spannende periode in gaan!! Hopelijk kan je er toch v genieten!
Gefeliciteerd!! Ben echt super blij voor je !! En natuurlijk een prettige en gezonde zwangerschap gewenst!