Wauw Madelein!! Dus een late innesteling...poehee een spannende periode in het verschiet...in ieder geval heel erg van harte!! (blijf plakken kleintje!) *Je verhaal geeft me een beetje moed, aangezien ik ook IUI heb gehad vorige week....bij de eerste werd ik uiteindelijk 5 dagen na NOD ongesteld...hopelijk is het nu wel gelukt*
Ik denk zelf eerder een late innesteling, dat zou dan 12 dagen na de iui geweest zijn donderdag, dat kan wel kloppen dan. Dank voor de felicitaties meiden!!
Bij mij ging het ook heel langzaam in het begin. Ik had op dag 14 nog een 'niet zwanger' op de CB. De testen van kv bleven zelfs tot na de 5 min spier wit. (om 5 uur in de ochtend) Om vervolgens rond 7 uur een mooie duidelijke streep te hebben. Overigens ben ik zwanger dmv een Cryo. Dus geen sprake van late(re) eisprong. Veel succes. Ik hoop op mooie stijgende lijn.
Die ga ik van het weekend wel weer doen. Nu eerst even rust in mn hoofd proberen te krijgen. En ik weet maar al te goed dat dit geen garantie is maar een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen Thanks bb!