Nou zeg. Nou snap ik er niks meer van! Ik dacht dat ik alles wel gezien had hier Dat ziet er toch behoorlijk zwanger uit! Ben benieuwd naar morgenochtend!
Haha nou ik snap er zelf ook geen bal meer van. Ging van een witte test krijg je dit. Ik sla morgen even over, ga zaterdag weer testen. Kijken of ik morgen een dag zonder jank buien op m'n werk kan doorbrengen
Sterkte, wat een onzekerheid en toch krijg je dan hoop. Neem de tijd voor jezelf dit weer te verwerken....
Oh nee! Ik heb twee maanden geleden precies hetzelfde meegemaakt. Ik hoopte zo dat het voor jou anders zou gaan! Knuffel!
Dank jullie wel meiden. Nu naar het ziekenhuis omdat ik veel bloed met ook stolsels verlies. Ze willen even zeker weten dat het geen bb zwangerschap was. Helemaal geen zin in pfff
Er komen een heleboel akelige vloekwoorden in me op, maar die mag ik hier vast niet neerzetten... Heel veel sterkte. Knuff.
Jeetje Madelein, ben er even stil van. Wat een achtbaan zo...eerst niet, toen toch wel zelfs met digitale CB en nu alsnog niet. Heel veel sterkte! X