Pff ja wat een achtbaan inderdaad. Ben er ook aardig kapot van, ondanks dat je echt wel in je achterhoofd had dat het niet goed zat. Na die laatste donkere test kregen we hoop. Maar zelfs van oplopende testen kunnen we dus niet meer uitgaan. Blegh. Dank voor de steun meiden!
Even in mijn topic van vorige maand: Vandaag weer licht positief getest na een hele lichte streep 4 dagen geleden. Geen idee wanneer m'n eisprong is geweest deze keer, maar denk ergens vorig weekend. Had donderdag en vrijdag licht bloedverlies en nu dit dus. Wat ongelofelijk spannend weer...
Ik krijg hem niet zo mooi op de foto als ie er in het echt uitziet Maar hier een foto, na 1.5 uur ongeveer ( waarom draaien die foto's steeds?! Grrrr)
Jeeee madelein! Wat een mooi beginnetje weer! Hoop dat ie mooi oploopt! Ik duim ONTZETTEND voor je...
Ongelofelijk toch BB..? Op de een of andere manier voelt het goed. Ben ook rustig ( op een hyper aanval na toen ik net die 2e streep zag..). Hopelijk zijn dat goede tekenen! Over 2 dagen met cb testen. Streepje is nu al duidelijker dan die aan het begin van dit topic dus dat moet dan kunnen.
Dank je meis. Wel wat zere borsten ja, verder op het bloedverlies vorige week na geen klachten. Maar ja dat had vorige zwangerschappen ook niet zo vroeg.
Heb je topic gevonden. Vind je foto duidelijk hoor! Geen twijfel of het raak is. Nu hopen dat het goed blijft gaan. Ik ga heel hard voor je duimen!!!
Dank jullie wel. Ik hoop heel erg dat ik een 'avondtester' ben want vanmorgen was er alleen een heel licht streepje te zien...
Duidelijk madelein, Maak je niet zorgen om een ietwat lichtere test. Dat kan van zoveel factoren afhangen. De test zelf kan lichter zijn (de kleurstof), je urine samenstelling of juist het moment van de dag. Maar dat weet jij ook allemaal al Als hij volgende week flink donkerder is zit je goed! Ik zal duimen voor een mooie plakbeeb. *gooit wat pattex-lijm*
Goed vertrouwen houden hoor. Wat frummelk zegt, de kleur van de streep is van veel factoren afhankelijk. Je ziet vaak ook verschil wanneer je de controlestrepen onderling vergelijkt. In het prille begin valt er nog weinig over te zeggen.