Na een miskraam en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap teste ik vanmorgen licht positief! Althans dat denk ik het is nog beetje vroeg om te testen maar kijken jullie mee?
Het lijkt er wel op!! Gefeliciteerd en over twee dagen weer een testje dan ie vast duidelijker, maar mooi voor een vroege test!
Lastig. Ik had met kruitvat testen vaker dit soort streepjes en helaas was ik niet zwanger. Morgen weer testen en als ie duidelijker is weet je het antwoord!
Ik zie idd een streepje! Kan het nog rest HCG zijn? Weet niet hoe lang je miskramen zijn geleden? Ik hoop voor je dat ie mooi oploopt!
Dames wat vinden jullie. . Voelde het gewoon en dat het ook echt zo moest zijn. Vandaag 9 dpo. Bovenste binnen 5 min een onderste na 8-10 min en roze! !!
Geen rest hcg bloedtest wees uit dat hcg compleet uit me bloed is. Tevens ben ik ongesteld geweest. Ik vond het spannend en laat zaterdag de volgende foto zien. Bedankt meiden
Ik vind m er licht positief uit zien. Ik zou morgen weer testen, als ie oploopt dan zeg ik gefeliciteerd!