toppunt van vaagheid.whawhaha..maar goed, denk dat we het ook allemaal ondertussen wel zat zijn dat getuur en die onduidelijkheid!
Ik ben nu door m´n geld, ha ha! Kan niet meer testen! Gedwongen afwachten, zou best goed voor me zijn.
heb iemand van jullie al een ander merk test geprobeerd? geen digitale maar wel een andere? ik wil morgenochtend kruidvat + gaan proberen wie weet of dat verschil maakt.
Oei, die staan dus wel bekend om indroog/pennestreepjes. Heb ik zelf al eens vals positief mee getest, was dus een pennestreepje
oke hmm das weer minder, ik dacht probeer gewoon eens een andere wie weet laat ie ineens een duidelijke streep zien. nou ja zie het morgen wel. thanks in ieder geval!
ik kan wel 2 keer op een dag testen whahawha ik heb die clearblue + gehaald ik weet alleen niet wanneer ik hem zal doem, morgen of maandag. hihihi ik heb ook nog een kv 2 5 en nog 2 van test je zelf. dus kan nog even testen en als daar geen duidelijke tussen zit dan ga ik naar de huisarts voor een bloedtest.
ja ik ga als ik maandag nog niks weet ook echt boos worden op mijn dokter en als hij dan nog niks wil doen loop ik gewoon ziekenhuis binnen denk ik.
Dat wilde ik ook gaan doen, alleen de test experst hier zeiden dat ik het beter bij dezelfde testen kon houden omdat elke test weer verschillend is wat betreft signaleren van HcG, 1 is gevoeliger dan de andere. Ik houd het dan nu dus ook gewoon bij KV 2voor 5.
als ik het morgen niet meer houd, heb jij vast nog wel een testje voor mij in je verzameling, ha ha !
oke mooi dan hebben we nog even! we hebben ook allemaal beetje bloed verloren he? ik bedacht namelijk ( misschien slaan mijn theorieen helemaal nergens op hoor ) dat omdat wij weinig hcg hebben je lichaam nog niet volledig ingesteld staat op zwanger en daarom er toch bloedverlies is? of is dit echt heel erg dom?
en nee geen gebruikte vage test, die heb ik hier zelf zat Bah, sorry ik word zo melig als wat, ik ga zo maar eens slapen, kan ik ook niet naar testen turen!
haha wat je zegt is zo herkenbaar iedere keer leg ik alle testen weg, maar later ga ik toch weer effe kijken....
Kan niet zeggen echt bloed, het was echt een beetje roze afscheiding maar een heeeel klein beetje en alleen bij afvegen. Zou niets nuttigs over je theorie kunnen zeggen helaas.
hihi ja dat is wel jammer ja. maar wat denk jij zal ik morgen gaan testen of zal ik wachten tot maandag
lindsay moet je nu dan wachten tot je salaris hebt...oh dan wordt je toch helemaal gek van het wachten?? of ben je een geduldig typje?