2 keer een indrooglijntje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovelyone, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyone

lovelyone Niet meer actief

Afgelopen maandag heb ik een lichte bloeding gehad en deze was vrij kort van duur. Als dat daadwerkelijk mijn menstruatie is geweest heb ik een cyclus gehad van 25 dagen wat voor mij niet gebruikelijk is. Vandaag zou mijn nod zijn. Toch maar even een testje gedaan, zie het eerste resultaat. Het leek mij een indrooglijntje maar ik was zo nieuwsgierig dat ik daarna, ook vanmiddag, nog een test heb gedaan. Deze geeft weer een soort gelijk lijntje, zie het tweede resultaat. Maar twee indrooglijntjes achter elkaar? Ben benieuwd naar jullie mening.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,9 KB
      Weergaven:
      67
  2. lovelyone

Tweede test

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,4 KB
      Weergaven:
      57
  3. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie helaas niks. Vind dit over het algemeen al rot testen. Er lijkt altijd wel een schaduw te zijn. En de 2e foto is eigenlijk te donker om iets te kunnen zien.

4. lovelyone

Vanmiddag maar even de 2v5 halen om meer zekerheid te krijgen. En morgen met ochtend urine testen.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    idd even een ander merk test halen. Zelf heb ik wel eens dagenlang vage indrooglijntjes gehad dus dit zei mij nooit zoveel. Eerst maar een echt streep.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als het een innestelbloeding was geweest maandag, had dat nu wel duidelijk zichtbaar moeten zijn op een test...Op deze foto's zie ik niet zoveel. Maar vaak zijn lijntjes in werkelijkheid ook beter zichtbaar dan op foto's.

Ik zou ook even testen met een Kruidvat 2 voor 5 euro.

7. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zie helaas ook niks, maar misschien op n andere test wel!

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ik zie helaas ook niks, misschien even een gevoeligere test doen.

9. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik zie wel de lichtere lijnen hoor! Of morgen nogmaals.. of inderdaad die van kruidvat 2 voor 5.. spannend

10. dottielola

12 apr 2013
    60
    3
    0
    NULL
    NULL
    Die testjes zijn heel gevoelig, vergelijkbaar met de 2v5 of zo niet nog gevoeliger, MAAR ze geven vaak ook streepjes als je test voor NOD als er niks is.
    2v5 kan dat ook, en andere testen eveneens.
    de ziekte van ongeduld (heb ik ook ;))
    Andere testjes halen, morgen eens testen en overmorgen ook, of doen als ik, je loopt het Kruidvat binnen pakt uit het schap 5 doosjes en 2 dagen later doe je dat weer....:D.
    Daarna start je topic's met een shitload aan vage streepjes.
    O ja ik heb geen innestelboedingen gehad maar heb wel 5 maand mijn ongie gehad....

11. lovelyone

Inmiddels met de kv 2v5 getest waar heel licht iets op te zien is.
    Toch voor de zekerheid nog de andere test van kv gedaan. Op deze foto is beter te zien wat ik bedoel

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      53
  12. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je OP is van 21 augustus,dat is bijna 2 weken geleden.Bij een zwangerschap zouden ze nu wel moeten knallen (uitzonderingen daargelaten ).

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind dit een pennestreep en geen posi test.

14. lovelyone

Pipo30, dat lijkt mij ook. Misschien dat het nu raak kan zijn. We hebben wel geklust maar dan zou je dat nu toch nog niet kunnen zien? Heb pas rond 14 sept mijn nod. Al weet ik het met mijn cyclus nooit zeker. Dit was trouwens het testje van kv 2v5 die ik zo straks had gedaan :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,1 KB
      Weergaven:
      54
  15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Als je nod op 14 sept is dan zit je nu rond je eisprong en 1) snap ik niet waarom je nu al zw testen gaat doen??? en 2) reageren de testen nu wellicht op je eisprong.

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik denk dan eerder dat je nu je eisprong hebt. Het schijnt te kunnen dat een zwangerschapstest daarop reageert.Heb het zelf nooit meegemaakt.Het zou onmogelijk moeten zijn(wetenschappelijk gezien),maar toch schijnt het te gebeuren.

17. lovelyone

Bedankt voor de reacties en het mee denken :)
    Ik weet dat het weinig zin heeft om nu al te gaan testen. Al wou ik deze nog even met jullie delen :)
    De testjes lijken op te lopen?? Vind het best spannend.. Misschien toch eerder m'n ei gehad.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,4 KB
      Weergaven:
      44
  18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zie nog steeds een pennestreepje welke eigenlijk standaard op deze plustesten verschijnt na afleestijd en wat veelal negatief betekent.
    De verticale streep van de plus moet even breed zijn als de controlestreep.

Je kunt het beter houden bij de Kruidvat 2 voor 5 euro testen, die geven eigenlijk nooit pennestreepjes.

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
  20. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Huh rond 14 september je NOD? Waarom test je dan al als ik vragen mag? Al zou je eisprong wat eerder zijn geweest dan nog is het enorm vroeg. Das pas over meer dan een week!!

Deel Deze Pagina