Lichte bank met kinderen....

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door 2littlemonkeys, 5 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik durfde het niet aan. Als je het al zou doen zou ik voor een bank met de stof microvezel gaan of microleder (dan is de achterkant van leer). Dit zijn ten eerste sterke stoffen. Ideaal ook met huisdieren. Onze katten kunnen hun nagels er niet in zetten.
    Ten tweede is het heel makkelijk schoonmaken met een doek.

2. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.344
    1.823
    113
    Vrouw
    Ik lees even mee, zoeken ook een nieuwe bank alleen geen lichte kleur maar wel 2 kindjes en zie dat die op onze oude donkere bank ook vlekken kunnen maken.
    Wat denken jullie van dat impregneer spul? Ik was bij montel en die bieden die 7jr service aan, zag dat het met protexx gedaan wordt (kost bijna 500,- terwijl je dat spul ook online kunt kopen voor 125,- maar goed dan heb je geen aan huis service als het er toch niet uitgaat).
    Maar weet iemand hoe schadelijk dit is? Kan het nergens vinden maar lijkt me jiet heel gezond voor evt je luchtwegen en kleine kindjes ...

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.100
    12.072
    113
    Ik zag dit op Facebook, misschien heb je er iets aan:
    KIDSPROOF PLOFBANK | In Kopen Zonder Kijken koos stylist Roos Reedijk voor onze (bijna gelijknamige ) plofbank Rose in zachte linnenlook stof uit de Eijerkamp collectie. Door te kiezen voor de Eijerkamp All-in House service is je meubel 7 jaar beschermd tegen onder andere vlekken, beschadigingen en constructie. Dus kidsproof en extra onbezorgd zitten! > https://bit.ly/3BUVTvr

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  4. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    We hebben al 6 jaar een lichte bank, geen vlek op te zien en is niet behandeld. We hebben 4 kids en de regel voor hun is dat ze niet mogen eten/drinken op de bank. Chips weer wel in het weekend maar dat was het wel. Wij snacken zelf wel op de bank maar gaat eigenlijk altijd wel goed. Ik zou je gevoel volgen en dan ook regels voor de kinderen.

2littlemonkeys vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina