Hallo verloskundige, Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik zit er toch heel erg mee. Gisteren avond had ik een zak kitkat chuncky mini's opengemaakt en ik wilde er 1tje eten. Had opengemaakt en eet er 1, terwijl ik de mini verpakking er voor de helft omheen laat, zodat het niet smelt tussen mijn vingers. Het papiertje stonk behoorlijk naar plastic. Best wel chemisch. Toen ik hem op had en in de zak rook, rook het helemaal naar plastic en chemisch. Het smaakte wel normaal. Nooit bij stil gestaan dat het zo hoort ofzo, en ik heb die dingen eigenlijk altijd in huis. Mocht het zo zijn dat er iets mis is met de verpakking en ik dat binnen heb gekregen via de chocolade, hoe schadelijk is dit dan voor mijn kindje en wanneer zou ik het dan moeten merken? Ben echt heel erg bezorgd. Heb nu tevens continue aan die stomme verpakking lopen ruiken, om thuis te brengen wat het is. Gewoon plastic en weekmakers denk ik. Weet ik veel. Nu ben ik weer bang dat ik teveel schadelijke stoffen heb ingeademd en dat dat weer slecht is voor de baby! Kan dat? Word zo gek van! Hoop dat ik snel mag bevallen