mij zoontje (3) heeft paar dagen geleden per ongeluk met zijn voorhoofd tegen een gloeiende warme thee pot rand aan geraakt. en nu heeft die een rode plek over gehouden en het gaat maar niet weg. heb sudo creme gedaan dat helpt niet. wat voor creme helpt wel??
Dat gaat sowieso niet binnen een paar dagen weg. Oudste dochter heeft ook een keer tegen het tosti-ijzer gezeten met haar hand. Denk dat ik dat 3 weken echt goed heb kunnen zien, en de volgende 3 weken nog vaagjes. Toen was het weg. Als ie er geen pijn aan heeft, gewoon met rust laten en zelf laten genezen.
Niets... heeft geen zin meer! Ik brand me vaak aan de oven op mijn werk en die plakken blijven langer als gewone wondjes! Meestal wel een week of 3!
Hmm ik zou niet 3 weken lang continu vette rommel erop smeren... Dat sluit je huid helemaal af en dat lijkt me niet extreem goed voor de genezing verder. Maar duurt inderdaad lang zulke plekken Calendulan werkt overigens op ongeveer alles... Dat dan weer wel Dochterlief heeft hetzelfde gemaakt en wij noemen het heksenzalf. Fijn spul! (En ik vind sudo creme echt vieze rommel.. Stinkt, voelt gek.. Brrr ook voor de babybillen nooit gebruikt.)