Morgen NOD .. even van me afschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sterre21, 7 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    Hoi dames,
    Ik moet even van me afschrijven.. morgen heb ik mijn nod , heb vanalles gevoelt deze maand en heb een mooie dubbele eisprong gehad, progesteron was zeer hoog 3 dagen na ovulatie.. dus alles positief. Had echt het gevoel dat het nou eens raak zou kunnen zijn.. Nou heb ik 9 dpo ( ik weet dat dat veel te vroeg is maarja..) en 11 dpo een omo witte kv2v5 gehad. Ik heb nu ook helemaal geen "klachten " meer , die hoogstwaarschijnlijk achteraf bekeken van een schimmelinfectie kwamen( nu behandeld). Maar ik heb ook geen zere tepels, wat ik anders ALTIJD 3 dagen voor mijn nod krijg.

Ik durf morgen niet weer te testen op mijn nod want hij was bij 11 dpo zo negatief als wat.. en ik wil echt geen witte tests meer zien.. maar mijn menstruatie is ook nog niet in aantocht terweil die echt morgen moet komen ( dmv echo's vastgestelde eisprong ). Ik weet niet wat julie met mijn verhaal moeten maar ik wou het gewoon kwijt.. mijn man is steeds zo positief als wat en denkt echt dat ik zwanger zal zijn maar het verschil is dat ik een icsi verleden heb met mijn ex en daardoor er anders in sta als mijn man.. ik heb eigenlijk weinig vertrouwen in mijn lichaam. Hoop dat mijn ongie snel doorbreekt want dit wachten is echt killing ( stiekem hoop ik natuurlijk van niet ). Tnx voor het aanhoren.

2. angelina85

angelina85 Actief lid

25 okt 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Hai,
    Wachten duurt lang, en zeker als je al voor je nod test en die omo wit zijn.
    Ik heb ook veel verhalen hier op het forum gelezen, dat er ook genoeg zijn die na nod pas positief testen!
    Ik duim voor je mee dat dat bij jou ook het geval zou zijn, en helaas zit er niks anders op dan wachten.

Misschien heb je een late innesteling gehad en loopt daarom de nod wat uit en heb je dan daarom misschien te vroeg getest?
    Alles is mogelijk, maar ik duim voor je!

Deel Deze Pagina