Lichte Bloeding 1 week na menstruatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mxcvdberg, 25 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mxcvdberg

    Mxcvdberg Nieuw lid

    3 feb 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames,

    eind december heb ik via pillen een MA op gang laten komen. Tijdens de controle werd gezegd dat ik schoon was. Na 6weken werd ik weer ongesteld, wat zon 9dagen heeft geduurd. De volgende ongesteld daaropvolgend kwam 5 weken later en duurde 6dagen. Nu een week later heb ik opeens licht roze bloedverlies. Wie herkent dit en kan mij hopelijk geruststellen of helderheid brengen? Ik raak er heel onzeker van. M’n eisprong zit er wel aan te komen, zou dat ermee te maken hebben? Of vinden jullie dat ik contact moet opnemen met een verloskundige/ gynaecoloog of HA?

    Daarnaast zit ik ook met het volgende; ik blijf een opgezette buik hebben en het is nu 3 maanden verder. Kan dat nog steeds hormonaal zijn en is daar iets aan te doen?

    Liefs Mar
     
  2. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Ik heb vorig jaar jan een miskraam/ma gehad bij 8 weken. 2 weken bloeden, daarna een cyclus die telkens verschoof.
    12 -37-28-21-39-17-28-28. Ook tussendoor wel eens roze verlies gehad. Maar dat kon volgens de gyn geen kwaad. Maar als je je druk maakt even de huisarts bellen of de gyn
     

Deel Deze Pagina