Hoi VK, Ik maak me een klein beetje zorgen of het wel goed gaat met mijn prille zwangerschap. Ik heb even een klein dagboek gemaakt: Zaterdag 21 Mei: - NOD - Test negatief - Temp gezakt (innestelingsdip??) Zondag 22 Mei: -Temp weer flink omhoog. -Begin van de middag lichte bloeding. Ik dacht dat het mijn ongesteldheid was. Maandag 23 Mei: -Temp nog steeds hoog. -Geen bloeding meer in de ochtend. -Test was licht positief -Vanaf een uurtje of 11:30 begon de lichte bloeding weer tot een uurtje of 16:00 Dinsdag 24 Mei: -Temp nog steeds hoog. -Test was licht positief (iets donkerder dan maandag) -Vanaf een uurtje of 08:30 weer een lichte bloeding tot 15:30. Woensdag 25 Mei: -Lichte bloeding weer begonnen om 09:00 tot een uurtje of 15:30. Donderdag 25 Mei: -Test was stuk donkerder dan dinsdag. (zie afbeelding) -Lichte bloeding weer begonnen om 09:00. De lichte bloeding is veel minder dan mijn normale ongesteldheid, verder veel bruin en heel donker/bruin rood. Ook wel licht roze en af en toe doorzichtig slijm aanwezig. Verder GEEN rode slijm of proppen zoals ik die normaal wel heb. De afbeelding zijn mijn testen: boven = test van dinsdag (24-05) onder = test van vanmorgen (26-05) Zie in mijn handtekening ook mijn temp kaartje. Ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben van de situatie en dat jullie er iets over kunnen zeggen. Alvast bedankt!
Hallo, Het kan een bloeding zijn ten gevolge van de zwangerschap, dus een innestelingsbloeding of ten gevolge van een goed doorbloede baarmoedermond. Waar een vaatje kapot is gegaan. Het kan ook duiden op een miskraam. Lastig zo te zeggen. Helaas kan een echo in dit prille begin nog geen duidelijkheid geven. Dus echt nog even geduld hebben. Opnieuw een test doen heeft geen zin want dat zegt niks over het feit dat het goed zit met deze zwangerschap. Maak een afspraak bij de verloskundige en vertel haar je verhaal zodat ze een vroege echo afspraak kan regelen. Succes. Groetjes Ineke