Snap er geen fluit meer van.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door springxsummer, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Sorry hoor. . Zeur de laatste tijd lekker veel! Gooi t lekker op me hormonen want mn humeur is de laatste tijd ook niet te harden:)

Ik weet ook niet of ik het goed plaats allemaal.

Maar wij zijn zwanger 8 weekjes en 3 a 4 daagjes volgens de echo 8w4d
    Nu ben ik gaan terugtellen omdat we er helemaal niet bewust mee bezig waren en ik schrijf al helemaal niet op wanneer we sex gehad hebben;):) (eigk best handig achteraf!) Heb ook al met 3w1d positief getest denk gewoon een instinct had ik met me dochter ook .
    Mijn vriend draait nogal veel nachtdiensten nou weet ik dat we de 20, 21, 22, 23 en de nacht van 23 op 24 wel samen hebben geslape en zoiezo de 29ste op 30ste
    Nu zou er volgens berekeningen de bevruchting hebben plaatsgevonden op 27ste.
    Maar die dag waren we niet eens samen! Ben me suf aan t rekenen.
    En ik snap dat mensen zoiets hebben van meid zeik niet je ben zwanger!
    Wil t gwn uitrekenen vind ik leuk maar ik kom maar niet uit.
    Wie kan me helpen en hoe kan je zwanger raken op de dag dat je niet eens samen bent. .en nogmaals weet niet wanneer we precies geklust hebben

Cyclussen: 33-33-33-33-31-34-zwanger edlm 8 maart.
    Kan iemand me helpen en zat je met dezelfde vraagtekens als ik?
    Heb laatst ergens op de site gezegd van ach ben zwanger das t belangrijkste is ook zo maar me vriend zegt er zelfs gek van te worden hahahahaha

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Zaadjes kunnen ongeveer 2 a 3 dagen in jou overleven.. dus als jij de nacht van 23/24 samen geweest bent en 27ste waarschijnlijk je bevruchting was.. dan heeft je man sterke zwemmers en zaten er dus nog een paar te wachten :)

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    zoals hierboven staat klopt. Vrouwen die graag zwanger willen worden hebben juist de dagen voor hun ovulatie daarom gemeenschap.
    Nu is het nog leuk om te kijken of het dan een meisje is, want juist vaak degene met het meisjes-chromosoom overleven het langst.:)

4. springxsummer

:

Ik zat steeds. . Hij was er de 28ste.. maar kan dan nooit
    Weet ook niet meer wanneer we sex hadden hoor maar moet natuurlijk wel rond die tijd zijn geweest haha
    Hij zal wel sterk zaad hebben dan :);)

Thankjoe :)

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dat is leuk om te weten! Wie is er nu het zwakkere geslacht :p
    Mijn vriend en ik hebben 3 dagen voor mijn ei sex gehad en op de dag zelf maar vrij laat savonds... Ben dus nu wel benieuwd welke zaadjes het zijn geweest hihi

6. springxsummer

Dat zegt miss ook wel wat haha.. Misschien toch weer een meid haha

7. springxsummer

Meisjes zijn langzamer maar blijven langer leven
    Jongens zijn sneller maar gaan eerder dood.. om t zomaar ff te zeggen kwa zaad dan :D
    Kga nu wel de neiging krijgen voor een meisje haha

8. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Hahahaha!
    Ik denk de hele tijd dat ik een jonge ga krijgen en me vriend ook... Me moeder daarin tegen zegt dat het een meid word en die heeft toch echt vaaaaak gelijk met dit soort toestanden :p
    Maja wat jij zegt stel het is idd dat zaad van 3 dagen ervoor geweest, heeft me ma miss toch wel weeeer gelijk hahaha :D

9. springxsummer

Mijn ma zegt ook een meisje bij mij haha.
    Maargoed of ik haar nu weer moet geloven haha bij me dochter dacht ze dat het een jongen zou worden haha.
    Ben benieuwd kga net als bij me dochter rond de 16 weken een geslachtsbepaling laten doen haha kan gewoon niet wachten. Kost 30eu meen ik. Maar zie t als ren verjaardagscadeau toen met me dochter deed ik t rond kerst toen hadk t mezelf als kerst cadeau gegeven :p

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Naar de berekeningen van mijn laatste ongi is 26 dec me uitgerekende datum dus dat word echt een kadotje :p ik loop om de 3 weken in zh vanwege medisch dus zal ook wel miss vroeg kunnen zien wat het word en anders gewoon weer naar prenetaal met 20 weken hihi.

Mijn ma is eng.....

Dat meen ik echt! Ze voorspelde dat ik op me 20/21ste zwanger zou zijn of zou bevallen van een dochter en beviel met 20 jaar van een meisje :D
    Ik zou 3 maanden na de bevalling voor een onbekende tijd een relatie krijgen en daar ga ik nu idd al 3,5 jaar mee haha! Ze vroeg 4 weken terug: let je op dat je niet zwanger raakt en ja hoor me ma had alweeeeer gelijk.... ;)

Mijn ma is eng.....

11. springxsummer

Geef mij zo'n ma hahahaha hahahahaha :D
    Soms wel handig toch hahahaha.
    Ik was ook 20 bij me meisje, toevallig hihi
    Die pendels op de site neem ik voor lief maar iedereen zegt meisje hahahaha
    Bij me vorige zwangerschap zei merendeels jongen en khad echt geen idee toen dat echoapparaat me buik op ging voor de geslachtsbepaling vroeg de echoscopiste wat ik zelf dacht toen zei ik meisje :D

Deel Deze Pagina