hier dus 2x 1 veegje rood en.erna bruin wat dus dag aanhield zat dus week tussen doet me toch wel goed dat er.meer.zijn die het hebben gehad.
Ik heb het ook gehad, eerst een keer wat bruine afscheiding, waar ik heel erg van schrok. Dit was met 8 weken. Met 8-3 een echo en alles zag er perfect uit. Ik was gerustgesteld! dit was op een maandag, op de zondag erop had ik bij het naar de wc gaan wat roze/rood op mijn wc papiertje. Gelukkig bleef het hierbij, maar dinsdag weer alleen dan meer rood met wat bruin, donkerder iig. Ik weer in de stress. Dag erna een echo gehad en het kindje lag te bewegen in mijn buik! Hierna ook nog niets meer gehad..ben wel ontzettend aan het hoesten de afgelopen dagen dus misschien daardoor. Maandag mag ik de termijn echo Maar gek genoeg heb ik er een goed gevoel over, ook al had ik licht bloedverlies.
bedankt voor de reacties kreeg vanavond veel bruin/slijm en zwart en donkerrood bloed heb zh gebeld en kon komen en er was.een kloppend hartje het termijn klopte ook voor nu zag het.er.goed uit straks nog een.donkerbruin propje leek het wel waar het vamdaan komt weten ze niet