Hoi meiden, 10 april ben ik bij de gyn geweest, voor bloedafname omdat ik steeds maar zwangersschaps symptomen had, en steeds niet zwanger ben. Ook bleek uit inwendig onderzoek dat mijn baarmoeder mond iets te smal is. (dit komt ook weer goed zei de gyn). 19 april heb ik de bloed uitslag gekregen, ik heb een te langzaam werkende schildklier, waardoor een zwangerschap op dit moment heel lastig wordt, ik wist zelf niet eens dat de schildklier 1 van DE belangrijkste hormoon is voor een zwangerschap! Gelukkig, is dit goed te behandelen, en heb ik nu voor 3 maanden schildklier hormoon tabletten, ik mag nu dus ook niet zwanger raken, omdat ik 80% kans heb op een miskraam. Daarom wachten we nu nog maar tot mijn schildklier goed op pijl is. Het goede nieuws is ook, dat ik van mezelf vruchtbaar ben, en mijn vriend en ik zelf onze liefdes baby kunnen 'creeën' zonder dat het ziekenhuis er bij te pas komt! Mijn vriend heeft ook zijn sperma laten testen, op advies van de gyn, en hij heeft goed sperma, hihi Ik ben wel opgelucht dat er een oorzaak is gevonden waarom het zwanger raken nog niet lukt, ik kijk ook positief naar de 3 maanden hormoon tabletten. ik wou het even delen met jullie! Dames succes met zwanger worden, gefeliciteerd als je al zwanger bent, en geniet er van! Liefs Ellen.
Fijn dat nu de oorzaak is gevonden, hopelijk doen de tabletten goed hun werk.. Er is gezegt dat jullie beiden vruchtbaar zijn, maar das geen garantie. dus vind deze zin een beetje cru.. sorry niet mn bedoeling je te kwetsen maar een kindje neem je niet.. heel veel succes, en hopelijk mag het jullie snel lukken na die 3 maand! xx