Hallo, Precies vandaag is het 9 weken na mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Afgelopen maandag heb ik bloed laten prikken maar uitslag was negatief(<1)Heb een onregelmatige cyclus en van de afgelopen 6 maanden schommelt het tussen de 4, 5 en 6 weken. Terugkijkend naar de jaren ervoor was mijn langste cyclus 8 weken en 1 dag, dat was in juni 2011. Bij mijn vorige zwangerschap(dochter nu bijna 5) had ik pas een urinetest gedaan bij 10 weken. Vorige week had ik het echt het gevoel dat ik in verwachting was omdat ik dezelfde symptonen had als met mijn 1e zwangerschap(misselijk, vermoeid) Nou komt die negatieve bloedtest hard aan en vraag ik me af of.het misschien allemaal.maar tussen me.oren zit. Alsnog 9 weken vind ik vrij lang.Wat kan ik nu het beste doen. Ben nu bijna 30, verwacht dat het aan mijn leeftijd niet zou liggen. Groetjes
Hallo, De bloedtest is heel betrouwbaar. Het kan natuurlijk zijn dat het nog te vroeg was voor de test, maar die kans is niet heel groot. Groeten Evelien
Hallo Evelien, Bedankt voor je reactie! Tot nu nogsteeds mijn periode niet gekregen, als t volgende week nog uitblijft ga ik toch maar weer even langs bij de huisarts voor controle om te zien wat het dan toch kan zijn. Vanmorgen namelijk weer braakneigingen gehad. Groetjes