Hoi dames, Pff ik ben zo onzeker! Wordt gek van mezelf! Even kort weer m'n verhaal: Op 20 mei punctie gehad voor ons 2e icsi wondertje. Op 23 mei een terugplaatsing. Mocht op 4 juni testen van het ziekenhuis. Daarvoor natuurlijk al een test gedaan en een licht streepje. Op 4 juni ook licht streepje maar wel zichtbaar. S middags begon ik bloed te verliezen. Ziekenhuis gebeld gaf aan kan 2 kanten op gaan. Maandag 6 juni weer getest, ietsjes donkerder maar geen knaller of even donker als Controlestreep. Op woensdag 15 juni wederom ziekenhuis gebeld dat test heel heel langzaam opliep en dat ik anders wel bloed wilde prikken. Ziekenhuis gaf aan dat bloedtest niet gedaan werd en ik er van uit moest gaan dat ik zwanger was. Bloedverlies is overigens woensdag gestopt en was de hoeveel qua menstruatie. Woensdag middag een clear blue test getest op aanraden van ziekenhuis gaf aan zwanger 1-2 weken. Helaas is dit nog steeds geen geruststelling voor me! Nu vandaag weer clear blue gedaan in de hoop dat deze 2-3 aan zou geven maar helaas nog steeds 1-2 weken. Nu ben ik zelf erg bang dat het gewoon niet goed is daar ik bij m'n eerste zwangerschap op nod al een dikke streep had en clearblue toen al 2-3 aangaf. Aan de ene kant denk ik dat er iets gezeten heeft wat niet goed was en de menstruatie soort miskraam idee was echter blijft hcg zolang in je lichaam? Heb ik deze zwangerschap gewoon traag hcg? Is het na menstruatie misschien als nog mis gegaan en moet ik nog miskraam krijgen? Oja het kan misschien ook nog goed zitten Pff ik word gek van onzekerheid en probeer afleiding te zoeken om de dagen tot de echo 23 juni zo goed mogelijk door te komen maar het lukt me echt niet.
Ik snap je onzekerheid super goed. Ik moet wel zeggen bij mijn eerste zoontje was het ook zo dat de testen na 4 dagen na nod knal positief waren. Maar ik heb deze week een test gedaan en deze waren ook niet knal positief maar had wel weer op 4 dagen na nod getest. Ik denk dat het heel erg verschilt en dat het echt nog alle kanten op kan gaan met de ene zwangerschap maak je sneller het hcg hormoon aan dan met de andere zwangerschap. Zo is een vriendin van mij er na 4 maanden pas achter gekomen dat ze zwanger was aangezien alle testen die ze had gedaan negatief waren en opeens na 4 maanden positief en zij heeft nu een gezond zoontje! Sterkte met het wachten!