Kan je zwanger worden voor je ovulatie (net na regels)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kiwigirl, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwigirl

kiwigirl Nieuw lid

15 sep 2006
    1
    0
    0
    productie assistente
    nieuw zeeland
    Hoi

ik vroeg me af of je zwanger kan geraken net nadat je je maandstonden gehad hebt?
    ik heb echt een heel raar gevoel over me en voel me heel anders! ik ben zeer moe, heb vaak hoofdpijn, moet vaak naar de toilet, ben niet echt misselijk maar heb altijd zin in vreemde combinaties van eten. vandaag had ik enorm veel last van mijn lage rug, mijn nieren... soms denk ik dat ik gek word en dat het allemaal wel inbeelding is... want hoe kan je na een week al dingen beginnen te voelen. mijn dokter zegt dat al die symptomen pas na 4 weken komen...
    mijn cyclus duurt 26 dagen en ik weet niet eens wanneer ik ovuleer.

alvast bedankt

astrid

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hoi hoi,

theoretisch kan het wel, dan zou je EI heel vroeg gekomen moeten zijn. maar ik zie dat jij volgens je banner nu je ei hebt. ik hebt precies dieklachten rondom mijn ei. deze dingen duren ong twee dagen.

ik zou zeggen kijk het even aan hoelang het duurt.

maar er zijn wel degelijk voorbeelden van meiden dievlak na de ongi zwanger zijn geworden.

succes

3. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Het zou kunnen dan heb je deze keer gewoon een afwijkende cyclus gehad. Dat gebeurt wel, en de een voelt het sneller als de ander. Spannend!

4. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Dat kan niet!
    Je eitje moet eerst rijpen en dan springen en dan worden bevrucht.
    Ik denk dat de klachten ergens anders vandaan komen.
    omdat je nu zoveel met zwanger worden bezig bent denk je dat je misschien zwanger bent.
    Succes met klussen, zie dat je je ei vandaag hebt.

5. Angel Eyes

mieltje dat vindt ik wel heel kort door de bocht. er zijn voorbeelden van vrouwen die hun ei binnen een paar dagen na hun ongi krijgen......

dat betekent dat je dus wel degelijk zwanger kunt raken. het gebeurt niet heel vaak maar het kan wel degelijk

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Je kunt wel zwanger raken net na je ongesteldheid, maar je kunt NIET zwanger raken voor je ovulatie ;) Misschien dat Mieltje dat bedoelt?

7. Angel Eyes

okej als ze dat bedoeld dan heb ik het verkeerd begrepen. hehe dan zeggen we hetzelfde eigenlijk dus

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mijn moeder is van ons allemaal zwanger geraakt net na haar ongesteldheid om precies te zijn haar ongesteld was net 1 dag weg. Dus het kan zeker.

Deel Deze Pagina