Hi allemaal, Ik weet niet goed of ik een nieuwe topic mag startten, probeer het maar gewoon? In april 2015 te horen gekregen dat ik PCOS heb. Begonnen met menstuatie opwekkers en 50 mg. Dit deed totaal niets... Opgehoogd naar 100 mg dit deed ook niks en toen onze hoop op 150 mg wéér niks. Toen even een 'break' gehad i.v.m. onze vakantie. Eind september hebben we prik instructies gekregen en ben ik begonnen met 75 eh menopur. Dit deed wel wat zijn werk. We hadden een follikel van 11mm. Helaas een paar dagen later toen ik weer voor een echo moest was deze gekrompen naar 10 mm. De arts besloot om mij 1.5 ampul menopur te geven. En uiteindelijk deed het hier zijn best op. 3 groeiende follikels. Afgelopen maandag terug geweest, bleken ze alle 3 goed te groeien, zeker zo'n 18mm. De arts gaf ons de keus om de cyclus af te breken of om een follikel punctie te doen. We hebben gekozen voor een punctie. Afgelopen dinsdag heb ik deze gehad, twee follikels weg geprikt. Nu moeten twee weken wachten of we een positieve test mogen krijgen of niet. Iemand met dezelfde ervaringen? Groetjes