Er stond al vast dat wij gaan trouwen op 24 april Inmiddels waren we al wel gestopt met de pil, en tot onze vreugde werden we begin dit jaar "verrast" dat we zwanger zijn. Als we gaan trouwen ben ik net in mn 20e week. Nu heb ik nog niet een buik, beetje een wat meer "vetrol" als normaal hahahaha Mijn jurk hangt inmiddels al thuis, ik heb er nog wel iets speeling in. Ik hoorde zo hier en daar dat je dan een speciale slip onder die jurk kan aantrekken zodat je iet wat corrigeert. Heeft iemand hier soms ervaring mee? Uberhaupt met zwanger trouwen? Alle tips zijn welkom! Groetjes Jolanda
Allereerst proficiat met je aanstaande huwelijk! Alvast en mooie dag toegewesnt! Helaas heb ik geen ervaring in zwanger en trouwen..alleen trouwen , maar ik weet dat een bruidszaak veel "accesoires" heeft hoor. Loop daar eens naar binnen. Toen ik ging trouwen kon ik kiezen uit een lang en kort corset. Zij zei toen dat een lang corset vaak gebruikt wordt om buikjes te laten vervagen Of vraag of ze je jurk iets kunnen vermaken. Dat kan ook vaak..
Dank je wel! Ja over een corset had ik ook al gehoord, maar dat past niet onder mn jurk vandaar....... ik moet het echt hebben van een corrigerend broekje of slipje..... ik google me suf hihihihhi, maar misschien komt er nog iemand met een verlossend antwoord.........(of niet) Groetjes Jo
Kun je niet om advies vragen bij de winkel waar je de jurk heb gekocht. Zij zullen er wel vaker mee te maken krijgen.
Zo een corrigerende slip of iets verkopen ze vaak ook wel in een lingeriewinkel togg ? Misschien daar even informeren..
Hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap en het feit dat je gaat trouwen... Maar, ik denk persoonlijk dat het niet lekker zit om je buik in iets strakkers te "stoppen" op het moment dat je 20 weken zwanger bent. Mijn nichtje is zwanger getrouwd en bij haar hebben ze de jurk vermaakt! Hierdoor zat deze niet strak. Wel vond ze het een hele leuke maar zware dag omdat de jurk door de omvang van haar buik een beetje op de buik hing, en dit uiteindelijk wel zwaar werd. Ik weet nog van toen ik een zwangere buik begon te krijgen (al voor de 20 weken ) dat ik het absoluut niet lekker vond zitten om iets strakkers te dragen (stugge band van zwangerschapsspijkerbroek vond ik vaak al niet prettig) Niet dat het pijn deed ofzo, maar gewoon niet fijn. Heel veel succes en natuurlijk een geweldige bruiloft toegewenst! En daarna een mooie baby!
Mijn moeder heeft haar jurk toen ook laten aanpassen zodat het wat losser zat...ze was toen zwanger van mijn broertje. Ik denk persoonlijk ook dat het niet prettig gaat zitten als je je buik in iets straks gaat stoppen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en voorgenomen huwelijk! Maar ik denk ook dat het niet lekker zal zitten, zo'n strakke band om/op je buik. Zeker niet voor een hele dag. succes!
ik ben nu ongeveer 6weken en wij trouwen 22mei maar ga echt niet verbergen hoor heb nu al een buik. mijn jurk zetten ze een veter in anders kan ik m denk niet meer aan. maar zou persoonlijk je buik niet wegstoppen aangezien dat in loop van dag niet fijn zal gaan zitten
wij trouwen op 3 juli van dit jaar en ben dan 23 weken zwanger en had al een jurk.. pff maar gelukkig kan ik hem laten vermaken en doen ze de achterkant met een soort vetersluiting maken, dat kan perfect kan je zo strak/los maken als je wil