geboortekaartje, welke drukker?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lavalamp, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hej dames (en heren),

Ik heb een vraag over geboortekaartjes laten drukken.

Ik vind het niet mooi als er op de achterzijde van een geboortekaartje reclame staat van de desbetreffende (online) drukker. Daarnaast ga ik zelf een afbeelding maken, die willen we er dan op laten drukken. En als papiersoort willen we graag van dat matte papier met een licht vezelstructuurtje.
    Ik heb al op internet gesnuffeld, maar kwam er niet uit.
    We twijfelen nog of we echt naar een drukker toe willen, of het online willen regelen.

Hoe vind ik een goede drukker?
    Hebben jullie, ons eisen in acht nemende, ook tips voor een (online) drukker?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zou eens kijken bij geboortekaartje.nl. Daar kan je geboortekaartje zelf ontwerpen en voorbeeldkaartje op laten sturen. Zo kun je zien of je materiaal ook mooi vind. Wij zijn tevreden over kwaliteit enzo daarvan.

3. cs1986

cs1986 Actief lid

7 mrt 2013
    117
    4
    18
    NULL
    NULL
  4. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Al bedankt voor de reacties.
    Indien we voor een echte drukker kiezen, is het denk ik handig dat deze in de buurt zit?

5. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Je kunt een drukker in de buurt opzoeken en even langsgaan. Dan kun je direct je vragen stellen! Zij kunnen je verschillende papiersoorten laten zien, ze vertellen je wat wel en niet kan en wat de kosten zijn.

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hej Yan,

Hmm, dat zei mijn vriend vandaag ook. En ik maar zoeken en speuren, deed weer veel te moeilijk, gewoon eventjes langsgaan. :D Ga ik doen!

Dankjulliewel.

7. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Haha, soms denk je veel te moeilijk he!
    Succes! :)

8. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Geboortekaartjes.zelf-ontwerpen.nl? Daar kun je ervoor kiezen de naam van de drukker weg te laten, je kunt een gratis proefdruk krijgen en een gratis papierwaaier met alle soorten papier.

Met thijs ook de kaartjes daar laten drukken, super snel en niet duur, enveloppen krijg je ook gratis :)

9. Blogmama

Blogmama Actief lid

5 sep 2013
    128
    0
    0
    Bloggen

Deel Deze Pagina