Hej dames (en heren), Ik heb een vraag over geboortekaartjes laten drukken. Ik vind het niet mooi als er op de achterzijde van een geboortekaartje reclame staat van de desbetreffende (online) drukker. Daarnaast ga ik zelf een afbeelding maken, die willen we er dan op laten drukken. En als papiersoort willen we graag van dat matte papier met een licht vezelstructuurtje. Ik heb al op internet gesnuffeld, maar kwam er niet uit. We twijfelen nog of we echt naar een drukker toe willen, of het online willen regelen. Hoe vind ik een goede drukker? Hebben jullie, ons eisen in acht nemende, ook tips voor een (online) drukker?
Zou eens kijken bij geboortekaartje.nl. Daar kan je geboortekaartje zelf ontwerpen en voorbeeldkaartje op laten sturen. Zo kun je zien of je materiaal ook mooi vind. Wij zijn tevreden over kwaliteit enzo daarvan.
Wij hebben hier onze kaartjes laten drukken en waren erg tevreden: van Assema Grafimedia — Moderne techniek achter historische gevel
Al bedankt voor de reacties. Indien we voor een echte drukker kiezen, is het denk ik handig dat deze in de buurt zit?
Je kunt een drukker in de buurt opzoeken en even langsgaan. Dan kun je direct je vragen stellen! Zij kunnen je verschillende papiersoorten laten zien, ze vertellen je wat wel en niet kan en wat de kosten zijn.
Hej Yan, Hmm, dat zei mijn vriend vandaag ook. En ik maar zoeken en speuren, deed weer veel te moeilijk, gewoon eventjes langsgaan. Ga ik doen! Dankjulliewel.
Geboortekaartjes.zelf-ontwerpen.nl? Daar kun je ervoor kiezen de naam van de drukker weg te laten, je kunt een gratis proefdruk krijgen en een gratis papierwaaier met alle soorten papier. Met thijs ook de kaartjes daar laten drukken, super snel en niet duur, enveloppen krijg je ook gratis
Ontwerpen en laten afdrukken hebben wij gedaan bij Kaartmix.nl Op de achterkant staat heel klein dat de kaart afkomstig is van Kaartmix.nl daar heb je bijna een loep voor nodig zo klein. De kaarten worden per post verzonden. ? Geboortekaartjes en trouwkaarten. Uw geboortekaartje bestelt u bij KAARTMIX ?