Lastige situatie..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindaatje, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Beetje lastige situatie hier....

Kans dat ik zwanger ben is heeeel klein maar toch hoop ik het enorm en kan er alleen maar aan denken!

Kans is klein omdat mijn man vorig jaar zomer 3 chemokuren heeft ondergaan, hij zou daar onvruchtbaar van kunnen zijn.

Verder zijn we niet actief bezig, sterker nog, mijn man zegt (nog) geen 3e kindje te willen maar ondertussen doen we het wel onveilig. Condoom wil hij liever niet gebruiken dus zowel gister als vanochtend ging hij voor het zingen de kerk uit. Alleen heb ik het idee dat ie een tikkie te laat was daarmee.

Ik heb hem wel gezegd dat ik vandaag of morgen ovuleer (voel ik altijd heel duidelijk). Vind het dan zo tegenstrijdig dat hij eigenlijk niet voor een 3e wil gaan, maar wel zo makkelijk hiermee is. Af en toe begint ie ook over leuke jongens of meisjesnamen, die goed bij onze andere kids zouden passen.

Dan denk ik dus maar dat hij het stiekem niet erg vindt als ik toch zwanger raak ;)

Zou het echt zo geweldig vinden als er na de heftige tijd die we hebben meegemaakt, nog een kindje mag komen!

2. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    zou leuk zijn idd als jullie nog een kindje zullen krijgen
    MAAR voor het zingen de kerk uit gaan geeft geen garantie om niet zwanger te worden,
    ik ken genoeg meiden die sex hadden op die manier maar toch zijn er daar een paar van nu toch zwanger

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Haha ja dat weet ik idd. En dat weet mijn man diep van binnen ook wel denk ik hoor ;)

Deel Deze Pagina