hoi heeft iemand een idee of het schadelijk is voor je ongeboren kind wanneer je zo nu en dan eens nepnagels van het merk Bio Sculpture Gel nagels laat zetten? ik ga namelijk binnenkort trouwen en dan wil ik ze ook hebben. dit staat er op de website van dit merk: De Gel bestaat uit merendeels natuurlijke bestanddelen. 99% vrij van schimmel, allergie en nadelige gevolgen. Klinisch onderzoek door Farmovs / Parexel 2004. Geen primers of bonders Geen overtollige stof en dampen Geen branderig gevoel onder de UVA lamp Maximale conditionerende bestanddelen Bevorderd de groei van de nagel
hoi, Ik ben nagelstyliste en het is absoluut niet schadelijk om nagels te laten zetten. Het maakt niet uit of het biologisch is of de gewone. Ook de primer en bonders kunnen geen kwaad, je gebruik er maar een klein beetje van en alleen op je nagels. Het dringt niet je lichaam in. Het enige waar je rekening mee moet houden tijdens je zwangerschap is dat er door de hormonen de nagels eerder los kunnen laten of lucht kunnen krijgen. Dit is per persoon verschillend, ik zelf heb er namelijk nooit last van gehad, maar ik heb klantjes die er wel last van hebben. Ik wil je alvast een mooie trouwdag toewensen, groetjes conny
dank je wel conny! maarre ik dacht er meer aan dat er misschien giftige dampen bij het kindje kunnen komen doordat ik het inadem.net zoals je niet moet verven met terpetineverf tijdens je zwangerschap.
nee hoor je ademt niets giftigs in tijdens het zetten van nagels. Ik heb het helemaal uitgezocht toen wij zwanger wouden raken, ik ben nogal een muts wat betreft inademen en gevaarlijke stoffen. Maar er is helemaal niets schadelijks aan, ik heb zelf door gewerkt tot de 24 weken en toen stopte ik er mee omdat ik veel last van mijn rug kreeg. Maar ik zeg wel dat je moet doen wat je gevoel je ingeeft, dat is het belangrijkste. Ik kan je alleen maar vertellen wat ik uit werk ervaring en resears weet maar je eigen gevoel is toch het belangrijkste. knuffel conny