ben zo bang

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door DarkAngel25, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey,

Ik weet nu 4 dagen dat ik zwanger ben, ben vandaag 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik verlies al vanaf voordat ik wist zwanger te zijn, oud bloed. Nu blijft dit aanhouden, en is het in de ochtend op z'n ergst en naarmate de dag vordert is het zo goed als weg. Gisteravond had ik ineens helderrood bloed op mijn papiertje zitten, papiertje zat goed vol, en ook op de 3 volgende papiertjes zat bloed. Ik was meteen in paniek, want 2 jaar geleden heb ik een vmk gehad met 4 weken en 4 dagen.
    Vanmorgen was het weer weg, en had ik alleen oud bloed. Zwangerschapstest was donkerder dan gister, maar ik ben zo bang dat het weer fout zal gaan.
    hoe groot is de kans dat het weer fout gaat? maak me zo'n zorgen.
    kan ik iets doen?

liefs DA

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Met bloedverlies is het altijd moeilijk te zeggen. Het feit dat het oud bloed is ( bruin) is wel prettig. En een klein beetje helderrood hoeft ook niet meteen iets te betekenen. Ik begrijp uit je verhaal dat je geen buikpijn hebt. Het hoeft dus echt geen miskraam te zijn, maar ik kan het ook niet uitsluiten. Het is nog heel pril en je kan er eigenlijk niets over zeggen op dit moment. Mocht het een miskraam zijn dan blijft je test vaak nog wel een aantal dagen positief. Ik zou je verloskundige bellen om te vragen of je wat vroeger dan normaal een echo kan krijgen om te kijken of het goed zit. Dit zou dan over 2 weken ongeveer kunnen.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina