Lichte krampen, licht bloedverlies (innesteling?), borsten gevoelig, zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mij1, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Annie wat gaaf! Gefeliciteerd! Ik hoop ook snel zon test in handen te hebben. Ik ken me lijf op dit moment echt niet meer terug! Maar wie weet.

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Thnx! Ik duim voor je.

3. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super!!

Ik weet niet zo goed of ik een innestelingsbloeding heb of dat het gewoon zo is.
    Heb heb na de eisprong verandering in de afscheiding.

Herken je dat? Heb nu roze/licht bruine afscheiding.

4. kim13

kim13 Lid

12 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb ook 1 keer een druppel gehad en ik denk een week later een roze afveeg. Omdat ik pas begin deze maand gestopt ben met de pil weet ik nog helemaal niets van m'n cyclus. Als ik een cyclus van 28 dagen heb zou ik volgende week donderdag weer ongesteld moeten worden. Heb al veel gelezen over ontpillen en heb sinds maandag een zere onder rug (als wat ik normaal had voor de menstruatie toen ik de pil slikte).
    Het vreemde is dat de zere rug altijd gepaard ging met zere borsten, maar ik er tot nu toe nog geen last van heb.
    Zal vast wel van het ontpillen zijn denk ik maar!

Ben er nu al zo erg mee bezig en vind het moeilijk om m'n mond te houden tegen collega's. Vandaar dat ik me gezellig bij jullie aansluit!

Ik heb wel al veel opgepikt zeg door al die gesprekken op forums. En dan denk je met je 25ste toch best wat te weten.

Groetjes Kim,

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @mij: had sowieso verandering van afscheiding voor nod. Maar heb zelf nooit een kleurtje gehad. Was altijd wittig.
    @kim: voel/weet jij wanneer je ei is geweest? Ik had vorige ronde ook beetje bloed na eisprong. Ontpillen kan, maar hoeft niet hoor. Ik heb er nooit last van gehad. Eerste zwangerschap 4 rondes (vmk), tweede 3 rondes en nu weer in derde ronde. Tussendoor pil weer geslikt zo'n drie jaar.
    Erg leerzaam hier hoor ;)

6. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Werk, paard, vrienden, huishouden. Kom tijd te kor
    Zevenhuizen (zh)
    Hoi meiden, ik meng me ook even in jullie gesprekken. Als ik het zo lees is dat roze afvegen maak wel van een innesteling. Nou had ik dat toevallig ook van de week.... Heb vorige maand een miskraam gehad, na 35 dagen weer ongesteld geworden, dit was maar 3 dagen. Een week nadat de mestruatie over was had ik 2 dagen roze met afvegen. Maar het kan toch niet dat ik zo snel me ei heb? Had toch wel een soort blij gevoel, dat het misschien weer raak is... Maarja, ik weet het niet. Wat denken jullie? Jullie hebben het allemaal na je ei... Maar toch niet een week nadat de menstuatie over is? Xx

7. kim13

kim13 Lid

12 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Annie,

Nee dat weet/voel ik niet. Vanwege hele erge menstruatiepijnen ben ik toen ik ongesteld werd heel snel aan de pil gegaan. Deze maand 1 keer onveilig gedaan en dat was (ervan uit gaande dat ik direct een normale cyclus heb niet tijdens mijn eisprong).

Zou wel leuk zijn, maar hoop het anderzijds niet aangezien ik wat wijntjes gedronken heb.

Wanneer kan jij testen?

@Marisca Ik las op een website dat er wetenschappelijk bewezen is dat veel vrouwen meerdere eisprongen p.m. kunnen hebben!?

8. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @marisca: denk dat het met je mk te maken heeft. Je lichaam staat even op zijn kop. Balen meid van je mk. Heb ik ook een keer gehad, daarna wel weer snel zwanger.

@kim: in principe is nod pas zondag, maar voelde me weer zo zwanger, dus woensdagavond getest en lichte streep. Donderochtend weer en duidelijker. Ik ben dus zwanger.

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    @marisca: toch goed dat je je in dit gesprek mengt. Daar is forum voor.

10. kim13

kim13 Lid

12 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh!! Zooo koekkoek.. Sorry hoor. Gefeliciteerrd!!! Wat leuk.

11. kim13

kim13 Lid

12 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor symptonen had je dan?

12. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    Annie gefeliciteerd! super leuk!!
    3 dagen ongesteld vond ik wel heel weinig! Maar een week later beetje roze afvegen, leek me niet daarvan te zijn. Misschien inderdaad nog van de mk. Maar kim zegt somige vrouwen hebben meer eisprongen in de maand. Wil me er in ieder geval niet te druk om maken, maar zou leuk zijn als het raak is. Zo niet, volgende keer beter :) kim maal je niet druk om een paar wijntje, dat ka nu nog geen kwaad, voor zover ik weet dan...

13. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik had natuurlijk week na ei bloeding wat op innesteling kon wijzen. Verder voelde ik mijn baarmoeder heel erg trekken. Dit herkende ik van vorige zwangerschap dus vandaar zo vroeg getest. Maandag gooi ik er nog een test tegenaan en dan nog een cb waar het aantal weken op staat. Ga dan ook pas vk bellen.
    Drie dagen ongesteld zijn is ook weinig marisca, maar wie weet...lastig te bepalen na mk. Maar je weet het, na zwangerschap extra vruchtbaar.
    Een paar wijntjes moet echt nog geen kwaad kunnen. Voorlopig weet je nog niets, dus proost. Als je test positief is zeg ik idd stoppen.

14. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor ons is dit ronde 3. Heb vorige maand maar 2 dagen een bloeding gehad en dat was mijn menstruatie.
    De maand op 12 dec mijn ei gehad. En als snel verandering in afscheiding. Sinds 2 dagen bij het afvegen idd wat licht bruine afscheiding.
    Dat kan dus volgens mij wel een innestelling zijn. Verder voel ik van alles in mijn buik.
    Afgelopen week eb ik behoorlijk last gehad van mijn (.)(.) die waren heel gevoelig. Mijn man mocht er nog niet naar kijken bij wijze van. En mijn humeur slaat ook regelmatig over.
    Ik heb vrijdag mijn nod maar ga idd maandag al en testte wagen.

Gezellig dat jullie je ook hebben toegevoegd.

Van het ontpillen heb ik de eerste maand enorm veel last gehad.

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Spannend Mij, hou me op de hoogte!

16. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    Mij als ik het zo lees lijkt het er echt wel op! Die pijn in de borsten had ik ook zo last van, echt vreselijk! Een zachte knuffel deed al pijn! Dus ik heb goede hoop voor je. Ik dacht dat ik kort ongesteld was 3 dagen, maar jij 2 zeg je... Dat is helemaal weinig! Als je maandag een negatieve test heb niet gelijk de hoop verliezen hoor! Want het lijkt er op dat je wel zwanger bent! Succes in ieder geval meid! Ik kan vogend jaar pas testen ;) en volgens mn banner moet ik zelfs mn ei nog krijgen, maar wie weet... Hoor inderdaad van veel dat je na mk erg vruchtbaar bent, maar weet alleen niet hoelang je erg vruchtbaar ben... 2 weken? Misschien 2 maanden? Weten jullie dat? Xx

17. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik heb de innesteling ook heel sterk gevoeld! Hele erge buiksteken in m'n buik en kramp. Klopte precies qua dag waarop de innesteling moest zijn.

Na een MK ben je 1 cyclus meer vruchtbaar, dacht ik?

18. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi marisca,
    Ik hoop het dat het prijs is, en nee hoor zal maandag niet bij een negatieve test bij de pakken gaan neerzetten.

Ik had idd vorige maand maar 2 dagen bloedverlies gehad, maar toen steeds negatief getest. Maar dacht dat dit ook wel kon komen doordat het stoppen met de pil nog niet zo lang geleden is. Wij zijn in oktober pas gestopt. Dus nu bij Ronde 3. Het zou super zijn als het nu raak zou zijn.

Ik heb geen idee hoe vruchtbaar je bent naar een miskraam.

Zaten we vandaag in de auto en kreeg me toch een steek in mijn buik. De tranen schoten in mijn ogen. Nou allemaal zo nieuw, dat je ook overal iets achter gaat zoeken.

19. butterfliez

butterfliez Actief lid

20 nov 2010
    107
    0
    0
    Hey .. ik heb vorige week zaterdag ook een paar vegen lichtroze bloed gehad. Zou dit mijn innesteling zijn? En vanaf wanneer kun je dan gaan testen? Geen idee wanneer mijn nod is wnt ben helemaal niet meer ongesteld geworden na het stoppen van mijn pil..

Tnx

20. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt uit gaan van een standaard cyclus van 28 dagen. Start met tellen de eerste dag van je menstruatie.

Deel Deze Pagina