Lichte krampen, licht bloedverlies (innesteling?), borsten gevoelig, zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mij1, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Werk, paard, vrienden, huishouden. Kom tijd te kor
    Zevenhuizen (zh)
    Zou best snel zijn de 3de ronde, ik hoop het zo voor je! Hoe leuker kun je het nieuwe jaar in gaan ;). Ja gaat inderdaad dan bij het kleinste pijntje denken dat dat er misschien iets te maken mee kan hebben. Het lijkt me dat je lichaam na 3 maanden wel gewend is zonder pil, maarja elk lichaam is natuurlijk ook anders!

Butterfliez wanneer ben je gestopt met de pil?

2. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marisca,
    Ja ik weer niet of alles al uit mijn lijf is.
    We wachten nog maar rustig even af.

In welke ronde zit jij? Heb je al een kindje?
    Voel jij ook al die veranderingen?

3. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    Ja dat verschilt denk ik ook per persoon, en ik zou eerlijk gezegt ook niet weten hoelang dat gemiddeld duurd voordat alles uit je lichaam is... meer dan afwachten kan je eigenlijk ook niet doen nee. hoe meer je ermee bezig bent hoe langer het duurd meestal.

ik heb nog geen kindje, was in augustus gestopt met de pil, toen ongesteld geworden en toen was het de eerste ronde gelijk raak. hellaas einigde dat in een miskraam, bij de eerste echo (9weken) was het hartje ermee gestopt, die ochtend of de dag ervoor... met cytotec (als ik het goed schrijf) kwam het er snel uit. daarna was ik weer ongesteld geworden na 35 dagen, dus nu de 2de ronde na de miskraam. ben eigenlijk wel blij dat ik nog ongesteld was geworden, en dat het niet weer gelijk raak was. zo konden eventuele resten van de miskraam er nog uit, en me lichaam weer een beetje op gang komen. voel me wel verwend dat het in 1x raak was, daardoor denk ik dat het niet lang kan duren voordat het weer raak is. maarja, dat weet je natuurlijk nooit! hoop er stiekem wel op hoor, dat we zwanger het nieuwe jaar in gaan. en dan natuurlijk proberen niet te piekeren en bang te zijn voor nog een miskraam... jij al kinderen? nu de 3de ronde toch? je wil toch maandag testen? dat is al bijna... good luck!!

ik heb op het moment last van me hoofd, en dat had ik toen ook steeds in de ochtend, en soms ook de hele dag... maar wil niet teveel hopen.. dan valt het zo tegen als ik een negatieve test krijg :( heb nog helemaal geen last van me borsten, maar dat kreeg ik toen pas bij een week of 5 dus dat zou dan wel weer kunnen kloppen. maarja, een week nadat je ongesteld ben geweest zwanger? volgens mij kan dat niet... maarja, wie weet, net als jou en iedereen maar afwachten haha;) xx

4. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marisca,

Ja het duurt inderdaad per persoon verschillend.
    Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad, maar denk dat het wel goed is dat je al een keer ongesteld bent geweest.

Wij hebben nog geen kindjes hoor. Ja de 3de ronde nu. Ja maandag wil ik echt wel een testje wagen. ben al dagen echt misselijk, heb heel snel een vol gevoel. En me ogen doen op dit moment ook nog zeer.
    Mijn borsten waren afgelopen week erg gevoelig, nu valt het mee.
    Ik ben benieuwd. Het is toch wel leuk als we zwanger het nieuwe jaar in gaan. Maja een maand nadien, kun je wel je vruchtbare periode hebben, dus wie weet wat er aan zit te komen voor je.

En vind het wachten echt heel vervelend.

5. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    Hoe ben je gevaren vandaag?? Het is maandag? :)

6. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op dit moment is hij nog negatief, het is natuurlijk nog wel wat vroeg om te testen dus de hoop nog niet opgegeven!

7. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    Ohh jammer... Maar inderdaad de hoop nog niet opgeven! Met welke heb je getest? De kruidvat 2 voor 5 euro schijnen heel snel te reageren als het positief is zeg maar.

8. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de kruitvattestjes heb ik gedaan.

Maja ik weet het niet hoor. We wachten maar rustig af en anders hoppa de volgende ronde in.

Jij ook nog succes met wachten.

9. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles is mogelijk....heb t zelf vandaag mogen ervaren! Heb positief getest, pas 2e ronde! Geef nooit op, ik dacht ook dat bij mij het ontpillen was, maar toch zwanger! Mooiere kerstcadeau had ik niet durven dromen.....

10. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi shafra,

Wat ervaarde je?
    Heb nu ook weer bruine afscheiding en vanmorgen nog negatief getest!

Jij gefeliciteerd!

11. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    Hee mij, wanneer je eigenlijk je nod?

12. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is 28 dec!

13. kim13

kim13 Lid

12 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijnes morgen. Heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Maar zit nog in de ontpil fase.. Ik wil er niet direct een test tegenaan gooien omdat ik ook niet het gevoel heb zwanger te zijn. Wat zouden jullie doen?

14. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    kim.. vind het al knap dat je zo lang gewacht hebt! ik zou zelf allang eerder hebben getest!
    als je genoeg testen hebt liggen en je kunt een test wagen zou ik het doen.. mits je erg overdonderd raakt als hij negatief is zou ik nog wachten...

15. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kim dat is wel spannend. En knap dat je nog niet gaat testen! Wie weet morgen!

Ik mag vanaf vrijdag testen!
    Als ik niet ongesteld wordt dan.
    Heb gisteren een druppel verloren Savonds laat en nu soms licht bruine afscheiding en een roze afveeg.
    Ben bang dat me menstruatie door zal breken.
    Al ben ik echt mega moe en heb ik met vlagen een behoorlijk vol gevoel. Maja je lijf houd je ook nogal voor de gek.

16. kim13

kim13 Lid

12 dec 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar bij de meeste vrouwen duurt de eerste cyclus na het stoppen met de pil wat langer dan 28 dagen lees ik overal dus ga niet onnodig een test doen. Eerst maar is kijken of ik niet ongesteld wordt heb ik besloten. Heel veel succes mij 1!!! Hoop voor jou dat het raak is.

Fijne dagen iedereen!

17. Marisca88

Marisca88 Lid

7 nov 2012
    71
    0
    0
    Zevenhuizen (zh)
    He mij, ik zou in jou geval vrijdag of zaterdag ochtend een test doen. Eigenlijk zaterdag pas, als je menstuatie vrijdag niet door zet. Elke dag testen... Dan vind ik dat ik er veel te veel mee bezig ben. En dan duurt het zo lang! En als die dan een paard keer negatief is is dat ook niet fijn... Maargoed, zo denk ik erover, andere testen elke dag! Net waar je je fijn bij voelt ;) ben wel echt benieuwd hoor, aangezien je klachten... Hou je vingers nog even gekruisd;) xx

18. mij1

mij1 Actief lid

6 dec 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Marisca nee ga nu ook niet testen hoor. Idd zonde van alles.
    En zo leuk is het ook niet om negatieve testen in je handen te hebben.
    Dus idd ik wacht rustig af of hij door komt of niet en dan zaterdag ofzo een testje als het nodig is natuurlijk!

We duimen en de kaarsjes branden hopen op leuk nieuws voor het einde van het jaar!

Deel Deze Pagina