lichte krampen

Discussie in 'De bevalling' gestart door marjolieke, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolieke

marjolieke Actief lid

16 mrt 2009
    130
    0
    0
    Hoi meiden,

Even een vraag, ik heb af en toe een soort van menstruatie-achtige kramp onder in in mijn buik. Kunnen dit oefenweeen zijn?
    Ik kan nog niet zeggen dat ik echt harde buiken gehad heb (maar misschien komt dat ook wel omdat ik behoorlijk aan de stevige kant ben, en het daardoor minder snel voel).

Enig idee?

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Misschien wel, maar kan ook komen dat je kindje aan het indalen is. postuur heeft niks met pijn te maken hoor...

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    misschien indalingsweeen.. rond die tijd kun je die krijgen!
    en anders oefenweeen... als het aanhoudof je twijfelt, kun je altijd je verloskundige bellen..

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Het kan allemaal...bij mij waren het echte weeen. Bij twijfel altijd even bellen!!

5. sweetmom

sweetmom Nieuw lid

6 sep 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben benieuwd,want ik heb eergister al een echte wee gehad en ik moet nu ect heeeeeeeeeeeel erg rustig aan gaan doen,want anders leggen ze mij aan de weeien remmers:( maar bij mij begon het zo ongi buikkpijn en dat trok naar mijn rug heb ik 1/2 dag gehad en toen s'middags gingen ze over naar echte pijnlijke krampen want ik moest ze echt weg puffen.maar nu gaat het wel weer ik lig dan nu ook de heletijd op de bank,ik heb nu nog alleen een pijnlijk beurs gevoel in mijn onder buik.:( maar ik blijf posi dat de kleine niet eerder komt.;)

Deel Deze Pagina