gevoel te zijn overreden door een trein

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door skybleu, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skybleu

skybleu Nieuw lid

12 mei 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben ongeveer 6 weken zwanger. Vanaf een dag of 4 ben ik niet vooruit te branden en heb ik het gevoel te zijn overreden door een trein. Ik val regelmatig zomaar in slaap. En kan me ogen niet meer open houden. Wie herkend dit?

xx sky

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat over.... geloof me.... als ik opstond en ik kwam onder de douche vandaan moest ik eigenlijk alweer bijslapen.... en na de lunch was het helemaal een gevecht...
    Het komt nu wel een beetje terug.. maar lang zo erg niet als in het begin...

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Bij mij lijkt het nu af te nemen, dichtbij de magische 12 weken grens... het lijkt dus echt waar te zijn wat men zegt...
    Succes!

4. manon88

manon88 Bekend lid

1 nov 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas erg herkenbaar, lag vaak om half 7 al op bed. Kan nog weleens duf zijn maar niet dat extreme, dus nog even volhouden hoe zwaar dat nu ook klinkt.

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ook ik heb er echt veel last van gehad van die moeheid. en inderdaad na zo een 12 weken gaat het echt over;) ik ben nu bijna 22 weken en ben een stuk fitter. kijk tuurlijk merk je wel dat je lichaam harder moet werken dan normaal, maar niet meer zoals in het begin:)

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    denk dat iedere zwangere het vreselijke moe zijn wel herkend, alleen het gevoel overreden te zijn door een trein vind ik dan weer een beetje raar.

Ik heb nu pas mijn energie weer terug;)

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik herken het.
    Ik heb het vooral smorgens als ik wakker word, heel mijn lichaam voelt dan beurs.
    Achja, het gaat weer over! :)

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier helaas ook dezelfde 'klacht'. Normaal ben ik de eerste die 's ochtends uit bed springt en de dag vol plant met allerlei dingen... Door-door-door!! Maar pfff... ik ben echt te gaar de laatste week!
    Gelukkig kan ik er aan toe geven en doe ik een tukje midden op de dag... Maar dan ga ik ook echt helemaal knock-out... Te bizar! ;)

Kan niet wachten tot ik weer wat meer energie heb!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    heel herkenbaar... ik ga nu 's middags ook even naar bed als ik mijn dochter wegleg

10. tulip

tulip Niet meer actief

ja hoor, hier ook herkenbaar. Bij mijn dochter was ik ook extreem moe, dat ik met een week of 25 niet meer kon werken. Maar ik was zo moe dat ik spontaan begon te huilen, niet omdat ik verdrietig was van de moeheid, maar dat was de reactie van mijn lichaam. Ik kon ook niks anders meer dan huilen. Het is op een gegeven moment wel minder geworden, maar niet overgegaan.

Bij de meesten gaat het over en vanaf een week of 12 bruisen die van de energie.

11. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Vanaf wanneer begon het?? Hier nu 4,5w maar nog helemaal nergens last van, alleen juist wakker liggen en broodjes eten met kop thee snachts :D

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha, geniet er maar van want bij mij was het ook nog heerlijk rond de 5 weken. Ik stond heerlijk snachts om 3 uur vrolijk op om aan tafel te gaan zitten eten, hihi :D
    Maar nu spuug ik afentoe zelfs water weer uit na 5 minuten.
    Ik hoop wel voor je dat het zo relaxed blijft hoor, heerlijk toch!

13. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ook hier herkenbaar. Na een dag werken at ik drie happen en dan ging ik rustig om 19.00 naar bed. Heel de nacht sliep ik prima en 's ochtends stond ik net zo moe weer op. Een uurtje boodschappen doen was in het weekend gewoon teveel gevraagd, dan kon ik gewoon niet meer.
    Nu gaat het wel ietsje beter maar ik ben nog steeds erg moe. Hopelijk gaat het bij jou na de 12de week gewoon over en heb je energie voor tien!

Deel Deze Pagina