oke niet dat ik het uit ga proberen maar ik vroeg me opeens af: stel dat ik nu nog een zwangerschapstest ga doen is hij dan nog positief? er komen weleens meiden laat achter dat ze zwanger zijn natuurlijk. Tot hoelang zit er genoeg HCG in je bloed om een posi test te krijgen? Misschien iemand die dat weet? was ik benieuwd naar
Ik denk dat je nu nog wel positief test. Je hebt tot het eind hcg in je lijf, het wordt alleen op een gegeven moment wat minder. Probeer het eens, zou ik zeggen!
Volgens mij is het HCG tot in week 16 hoog en wordt het daarna minder (dat is volgens mij namelijk de reden dat je tot week 16 mee mag doen met mvm) HCG tijdens een zwangerschap | Mens en gezondheid: Zwangerschap
dank je wel voor dit stukje. Ik wist idd dat het af ging nemen rond 16 weken, dan neemt de misselijkheid meestal ook af of verdwijnt. Wist niet dat die waardes nog zo hoog zouden zijn aan het einde. Dan zou je idd een hele mooie test moeten krijgen. Misschien dat ik zo gek ben om te kijken ook nog haha!
het schijnt dat je de hele zwangerschap lang genoeg HCG in je lichaam hebt om posi te testen het neemt wel af maar verdwijnt niet helemaal
haha nee heb geen testen meer in huis anders had ik die in het begin zeker opgemaakt haha! maar als ik het probeer haal ik woensdag gewoon even eentje bij de kruidvat. zullen ze wel raar opkijken een vrouw die een zwangerschapstest haalt met een zwangere buik haha!
Nu gaat vast iedereen lachen, maar ik heb het geprobeerd hoor haha. Ik testte nog steeds positief (had er nog eentje liggen )
haha dat was mijn idee ook! @annelies ik lach niet want ik denk er ook echt aan. was het een knaltest? Met hoeveel weken?
Dat van MVM is niet waar, geloof ik. Ik kwam er met 14 weken pas achter, volgens de VK was het toen te laat om nog mee te doen..
Als ik mijn scherm kantel denk ik wel wat te zien, misschien moet je de test even slopen en in het licht houden!
Haha Ellen, rare griet! Antwoord op je vraag is dus wel duidelijk. Ik kwam er met 16 weken zwangerschap ook pas achter, en ik had toen ook een knaltest. Volgens mij test je de hele zwangerschap wel positief toch?
haha ik twijfel ook nog hoor haha! @sparkie ik moet zeggen dat ik mede door jouw verhaal erop ben gekomen. Ik wist dat je zo laat het pas wist en vroeg me af tot wanneer je positief kon testen. als het klopt dus je hele zwangerschap. Ik vond het ook wel even leuk zo te testen stiekem haha!