Wat ben ik toch onzeker:(

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vorige week vrijdag voor een meting geweest en toen was een follikel van 15mm. Ik moest afgelopen zondag de pregnyl zetten want de eisprong zou vermoedelijk dinsdag zijn. De dagen rond de vermoedelijke eisprong ons best gedaan (dinsdag en woensdag) maar nu twijfel ik weer. Wat als ik dinsdag geen eisprong heb gehad omdat de follikel, (ervan uit gaan dat ie 2mm per dag is gegroeid), dus dinsdag 19 mm geweest zou zijn.

En wat als ie niet gesprongen is? Voel ook weer van alles in mijn buik. Pff..zenuwslopend dit.

Ik weet dat jullie geen dokters zijn maar misschien dat iemand me wederom gerust kan stellen. Ik kan nu toch niks anders doen dan wachten.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Je hebt pregnyl gespoten zeg je? Ong 36 uur na de pregnyl heb je je eisprong. Dus je bent gewoon optijd geweest hoor. En over die eisprong hoef je je geen zorgen te maken. Je hebt pregnyl gespoten.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    #3 ShallY, 27 dec 2013
    Laatst bewerkt: 27 dec 2013
    Klopt,heb zondagavond pregnyl gespoten.

4. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je onzekerheid hoor ;) Maar met pregnyl heb je gegarandeerd een eisprong :D

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat weet ik eigenlijk ook wel maar toch kan ik er zo onzeker van worden.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap het helemaal.
    Misschien helpt dit; ik heb meerdere rondes pregnyl gespoten en geen enkele keer voelde ik hetzelfde!

Ene keer raar gevoel in baarmoeder, andere keer raar gevoel (steken/druk/pijn etc) op eierstok waar de eicel zat, andere keer dat gevoel maar dan bij de andere eierstok en een paar keer geen enkel gevoel waar dan ook.

Elke keer is gecheckt of de eicellen of lege follikels (had ik ook wel eens) weg waren en dat was elke keer zo. Behalve de laatste keer want die was raak.

Deel Deze Pagina