Hey heb een vraagje Het zit namelijk zo morgen zou ik ongi moeten worden. Maar ging daarnet naar toilet en zag roze bloedverlies en heb nu geen menstruatiepijn zoals anders maar regelmatig steekjes in rechtereierstok waar ik eerder ook de eisprong voelde op 2mei en 4-5dagen later 2hevige steken voelde Voel me beetje dip
als morgen je NOD is, dan is dat roze verlies gewoon een voorbode op je menstruatie! al heb je dat anders misschien nooit..een vrouwen lichaam kan elke cyclus weer anders zijn!
Dju, weer een nieuwe ronde dus Die steken heb ik anders nooit en verdikke ze zijn soms echt wel hevig!:x
Heb nog geen testje gedaan, kan geen kwaad is de 2de ronde. Bij mijn dochtertje was ik de 2de ronde zwanger daarvan de hoop,dat het deze keer ook zo snel zou gaan. Maar als ik kijk naar sommige mama's mag ik niet klagen. Chapeau voor hun geduld!!
Ok, net naar toilet geweest niks meer juist minimum licht bruin, wat je zelfs bijna niet ziet, Ohja ik luister naar jullie raad
T kan letterlijk alle kanten op he Ik kreeg vorig jaar ook uit het niets opeens roze en bruinverlies in de dagen voor ongi kwam. Had ik nooit, en opeens was het daar en is het (helaas) gebleven...