Hoi dames, Ik wilde graag weten of er meiden zijn die hetzelfde hebben gehad als wat ik had de afgelopen week. Mijn nod was op 23 april. Ik heb 2 dagen ervoor gestest, dit was negatief. Super wit gewoon. Verder op de dag zag ik bij het vegen roze bloed. Ik dacht nu is mijn menstruatie aangebroken, alleen bleef het dus het hele weekend alleen bij het vegen. Ik heb een tampon gebruikt en deze had heel weinig bloed opgevangen. Dit heb ik normaal gesproken nooit. Normaal heb ik 5 dagen gewoon bloedverlies. Weet iemand wat het kan zijn? Ik hoop ergens dat het een zwangerschap kan zijn en daarom vraag ik naar ervaringen. Ik wil niet testen en dat het dan weer super wit is
Het enige wat je kan doen om het zeker te weten is toch testen.. maar houdt er rekening mee dat het inderdaad gewoon een menstruatie is, die kan inderdaad een keer lichter zijn als dat je gewend bent
idd testen dan weet je het. Als je zeker bent van je nod en je hebt 2 dagen van te voren negatief getest dan vrees ik dat je nu niet zwanger bent. Ik denk dat je dan minimaal een tuurstreep had moeten zien
Ik heb ook weleens zo'n hele lichte menstruatie gehad (toevallig de laatste voor ik zwanger raakte ). 2/3 dagen enkel roze en bruinverlies bij afvegen en geen pijn. Terwijl ik 'normaal' 5 dagen vrij heftige buikpijn heb en behoorlijk wat bloed verlies. Als je testen negatief zijn zou ik gewoon uitgaan van een lichte menstruatie. Hopelijk volgende ronde raak!!
Ja dat is het beste. Ik heb dat ook in mijn achterhoofd waarschijnlijk dat ik daarom niet getest heb.
Goed om te weten dat het voor je nod dus wel mogelijk is om iets te zien. Dit kan ik weer meenemen voor de volgende rondes.
Ja dit is exact hoe het bij mij is. Het is dan een verschil van dag en nacht als het ineens zo licht is alsof je niet ongesteld bent. Hopelijk maak ik hetzelfde mee als jij dat zou heel fijn zijn!