ja ben ik weer.. op 4 juni heb ik een vmk gehad en als vanaf die dag tel zit ik nu op dag 29 van mijn cyclus.. (normaal gesproken 30 dagen cyclus) maar nu heb ik al een week last van m'n borsten en ben ook al een aantal dagen misselijk, eten smaakt niet, geen zin in eten.. bij pms heb ik ook wel last van m'n borsten maar 1 a 2 dagen van te voren.. zou ik toch weer zwanger zijn? de vorige keer heb ik totaal geen klachten gehad(was toen ook niet echt mee bezig) iemand n idee?? gr liesje88
Je kan het maar op 1 manier weten en dat is als je een zwangerschaps test doet. Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent maar het kan net zo goed zijn dat je niet zwanger bent en je gewoon last van je hormonen hebt.
Dan zul je tot het eind van de week moeten wachten op je antwoord, want het hebben van klachten zegt niks over het wel of niet zwanger zijn. Klachten krijg je van hormonen en helaas kan dat ook in je normal cyclus. Succes!
ja dat weet ik ook.. maar hoopte stiekem dat iemand de klachten zou herkennen hihi en dan nog zou t toch wel heel vroeg zijn voor klachten?? of niet soms
@ nedjla spijt me van je mk.. weet enigzins hoe t voelt.. als wist ik bij mijn mk net n dag dat zw was.. oke.. het kan dus wel, direct symptonen..
lijstje word wel steeds langer... ben nu: - misselijk - geen eetlust - gevoelige/soms pijnlijke borsten - diarree - moe/geen energie - emotionele achtbaan zo nu en dan.. - af en toe kleine krampjes.. zit ondertussen op dag 31 van cyclus.. en m'n hoop word langzaam groter
Ik word nu ook heel nieuwsgierig! Ik blijf je volgen.. Al zou ik er al een kv 2v5 tegenaan gooien.. Spannend!!!
Ja krijg ook steeds meer de neiging om vroege test te doen hihi Maar ben zo bang om teleurgesteld te worden.. of dat weer een BMI krijg ofzo..
Zijn dat de gewone zwangerschapstesten? Of vroege testen? Want van de kv heb ik ook nog test van vorige maand en heb ook nog cb
Hallo allemaal, ik heb vandaag een test gedaan, ben 2 weken overtijd. Ik heb een zwangerschapstest gedaan van de kruidvat (predictor) nu is er een heel licht streepje te zien (na 15 min) is dit nog geldig? ben erg benieuwd.. voel me wel de laatste tijd erg moe, veel plassen en gespannen borsten etc. Let me know...
Wat staat in bijsluiter over t aflezen? dat zou ik namelijk aam houden.. En wel apart dat geen duidelijkheid geeft, zou voor zekerheid of nog n test doen of miss voor advies met ha bellen.. vond ik zelf vorige keer ook wel fijn die kunnen je toch meestal meer duidelijkheid geven
Wacht zoiezo tot me vent thuis is.. wil m natuurlijk wel mee laten genieten Weet alleen nooit precies hoe laat die thuis is, zit in de beton.. maar vanavond zal wel testen en dan natuurlijk hier ook ff posten
Zopas getest.. duidelijk n streep geen plus wat bij deze test positief zou zijn, dus nu nog negatief.. Nja als over 3 dagen nog niks is dan opnieuw testen.. Mocht de kv 2v5 dan nog negatief zijn en gebeurt verder niks, dan wacht nog paar daagjes en dan 'n cb er tegenaan