spiraal laten verwijderen

Discussion in 'Zwanger worden' started by kwebbel1984, Oct 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Vanmiddag laat ik mijn spiraal verwijderen. We willen toch nog heel graag een 3e kindje of eigenlijk word het onze 4e. Ik vind het wel eng of misschien spannend maar laat het maar op ons afkomen. Ondanks dat we heel snel zwanger waren van onze aaaandere kinderen hebben we besloten om te gaan tot volgend jaar december want daarna vind ik het leeftijds verschil te groot worden. Bij de 2 andere zwangerschappen hebben we echt gericht geklust waardoor we binnen een paar maanden zwanger waren en nu wil ik dat niet. Maar ben bang als de eisprong nadert het toch weer gebeurd.

2. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Wat spannend weer hè, ik ga m in december laten verwijderen ben nu al zenuwachtig hihi

Onze meisjes worden dan 5 en 3, hoe oud zijn jou kinders?
    Vind het ook weer zo spannend maar heb er vooral heel veel zin in! Succes hè!

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

Oct 30, 2012
    1,027
    0
    0
    Ja weet nu niet zo goed of het spanning is of angst haha. Mijn dochter is 3,5 en mijn zoontje is 14 maanden. Inmidels is de spiraal verwijderd en voelt meteen anders aan. Meteen maar beginnen met foliumzuur slikken en dan afwachten tot hopelijk een positieve test.

Share This Page