hallo allemaal! ik lees overal dat je eerste menstruatie na je bevalling heel zwaar is en met veel bloedverlies, maar ik ben nu maar een heel klein beetje ongesteld geworden kan dat ook?? of moet het eerst een beetje loskomen?? heb wel rugpijn en beetje krampen... nu is mijn menstruatie nooit echt zwaar geweest kan dat er wat mee te maken hebben?? xx
Ik hoop niet dat dat waar is... van de eerste M. dat die zwaar is.. Heb nog geen M. gehad na de keizersnee, maar volgens de gyn. zal t binnenkort wel zo ver zijn.. Het komt mij niet bekend voor, dat de eerste M. na bevalling/keizersnee zwaar is.. Ik zie t wel..
Ja, ik was ook al bang voor de eerste keer. Met 6 weken ongi geworden en heel licht en bijna pijnloos, terwijl ik normaal de eerste dag best pijnj had en wat innam.
Hoe lang duurt het ongeveer na de bevalling dat je weer ongesteld wordt? Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld geworden.
dat wilde ik dus ook net tikken... hoe lang kan t duren voor je weer ongesteld wordt? Ik vloeide eerst normaal tot weinig...toen 2 dagen bijna niks en nu wisseld.. met soms wat buikkrampen... begon al te denken dat het misschien mijn menstruatie was.
Volgens mij ben ik vandaag ongesteld geworden.. En het is inderdaad een lichte vorm. Ik heb geen ongesteldheidsbuik- of rugpijn, helemaal niks! Ook weinig bloed. Nja, ik vind het niet erg hoor!
Ik ben ook vandaag ongesteld geworden en ik heb er helemaal geen last van. Merkte het pas op de WC. Hoop dat het zo blijft!
heeft mijn zus me dus weer lekker een drama menstruatie verhaal aangepraat ben dus gelukkig niet de enige...
Mag je nu eigenlijk bij de 1e ongi na de bevalling wel tampons gebruiken? Ik had gisteren tampons gebruikt namelijk. Maar mijn man had gehoord dat dat niet mocht, en ik weet het echt niet meer. Dus heb nu voor de zekerheid tóch maar dat vieze maandverband in gebruik...
't Klinkt mij ook niet geheel onbekend in de oren.. Maar moet zeggen dat ik ook geen fan ben van maandverband.. Zo smerig als dat 'rood" in mn haar blijft hangen.. En tampons neem je veel makkelijker mee in de broekzak.... Ik lees even mee... en ga ff zoeken.. naar info hierover Heb al wat gevonden: Kun je ook gewoon weer tampons gebruiken? Ja. Een week of zes à acht na de bevalling is de wond die de placenta achterliet in de baarmoeder hersteld. Er is dan geen gevaar meer voor infectie als je een tampon op de juiste manier gebruikt. Tampons mag je dus niet gebruiken als t nog bloed/vochtverlies is van de bevalling... Bij de eerste gewone ongi mag t dus (gelukkig) wel weer