telkens beetje oud bloedverlies

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door frannie82, 1 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    19 mei keizersnede gehad, eind juli gestopt met de borstvoeding en nu al 2 weken een paar keer per week oud bruin bloedverlies. Niet meer dan een klein plekje op het inlegkruisje. Vorige week dacht ik wat menstruatiepijn te hebben maar er gebeurde niks. Is dit normaal? Na de eerste zwangerschap werd ik gewoon normaal ongesteld op een gegeven moment.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Niemand. ....? Gisteren weer oud bloed en vandaag weer niks. Heel apart.
    Volgende week de huisarts maar eens bellen.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nog steeds niemand die dit herkent? Nu weer beetjes oud bloed verlies en oude stolseltjes. Kan met 2 inlegkruisjes toe per dag. ... ik heb er totaal geen klachten bij trouwens.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nog steeds geen herkenning? 2 weken geleden echt ongesteld geworden en nu zaterdag weer bloedverlies. De huisarts denkt dat het normaal is.
    Maar ik twijfel toch een beetje. ..

5. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Ik zou het even na laten kijken door de gyn dmv een inwendige echo.

Misschien zit er nog iets in je baarmoeder? Dit had ik wel, maar ik heb geen keizersnede gehad. Ik bleef gewoon bloed verliezen. Toen ik een check up kreeg in het ziekenhuis, 9 weken na de bevalling, vond de gyn dat niet normaal, dus inwendige echo en toen bleek dat er een klein stukje placenta was achtergebleven. Pilletjes gekregen, toen ongesteld geworden en daarna was het weg.

Maar ik weet dus niet of dat wel kan na een keizersnede...

6. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ze zeggen dat je helemaal schoongemaakt wordt tijdens de operatie.
    De verloskundige van dit forum gaf ook aan dat het normaal is.
    Dus nog maar even geduld of met de pil gaan beginnen.
    Maar ik weet nog niet wat ik wil.
    We zijn er wel uit dat mijn vriend een verwijzing voor de uroloog gaat vragen voor sterilisatie.
    Hij wilde het zelf bij 2 laten en ik heb genoeg aan mijn lijf gehad en heb geen behoefte aan een spiraaltje.

Deel Deze Pagina