Ff een vraagje over weeën, ik heb nog nooit weeën gehad en ben nu 41 weken zwanger en heb om de 10 min ongeveer best pijnlijke steken onderin mijn buik. Nu vraag ik mij dus af of dit weeën zijn of komen weeën alleen in heel je buik zeg maar voor?Want ik voel het echt alleen onderin. Iemand met ervaring?
even douchen, als je thuis gaat bevalen rustig aan en afwachten, ga je in het ziekenhuis bevallen en het is nog aanwezig na het douchen of zelfs erger dan gaan bellen, kan best zijn dat je nog even thuis mag/moet blijven maar dan weten ze het alvast. Luister naar je instinct als jij denkt bellen ook als het nig geen 5 min. om de wee zit gewoon bellen.
bij mij was het aan het begin ook alleen onderin, na verloop van tijd gingen de rest van mijn buik en rug ook meedoen met de krampen. Stel in ieder geval even je vk op de hoogte, dan weet ze dat het begonnen is en er kans bestaat dat ze vanacht moet komen
Ik had het ook... dacht dat de kleine alleen nog maar aan het indalen was omdat de pijn alleen maar onderin mijn buik was. Dusse... misschien wordt je vannacht wel mama!!!!