Lichte menstruatiepijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mama079, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Beste verloskundigen,

Door de vroeggeboorte van mijn zoontje let ik op elk pijntje en steekje wat ik heb. Daardoor ben ik best wel eens onzeker. Al kan ik vaak de pijntjes wel verklaren, toch vind ik het fijn hier wat bevestiging te krijgen, alvast bedankt daarvoor!

Ik heb de laatste paar dagen zo nu en dan lichte menstr. krampjes, ben nu 23+4. Er zit geen regelmaat in en ik voel ze voornamelijk in mijn onderrug. Het houdt een tijdje aan, trekt weer even weg en komt later weer terug. Ondertussen blijft er een zeurderig gevoel aanwezig. Mijn buik voelt vrij soepel, maar voelt soms ook hard. Toch lijkt het niet op een harde buik zoals ik ze ken, maar het voelt hard als ik er op druk, verder voel ik daar niets van. Ik heb momenteel een kuur AB voor een blaasonsteking (deze is bijna afgelopen) Mijn vraag: kunnen deze klachten iets simpels zijn als groei of evt. het gevolg van de bekkenklachten die ik heb? Of is het toch verstandig de gyn even te bellen. Ik heb volgende week woensdag weer een afspraak

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit zijn klachten door groei en eventueel van je rug of bekken. Niets ergs dus.

Mirjam

Deel Deze Pagina