Blaasontsteking ook symptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Typfoud, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik heb eerder veel last gehad van blaasontsteking. Nu eigenlijk nooit meer....tot mijn vorige zwangerschap (uitgelopen op een miskraam) ik opeens blaasontsteking kreeg. Nu 1 maand na de miskraam weer blaasontsteking.... :( zou dit een symptoom zijn? Zijn er hier meerdere dames waarbij dit een symptoom was?

Alvast bedankt!

2. Chubbie

Chubbie Actief lid

28 feb 2013
    470
    0
    16
    Arnhem
    ik lees even mee!
    zit nu op 6 dpo en voel het sinds gister opkomen..

3. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Ik zit nu 11 dpo(als mijn cyclus niet van slag is door de miskraam), getest en helaas negatief.

Ik hoop dat ik reacties krijg...ik lees wel op internet dat je er vatbaarder voor bent als je zwanger bent.

Ben zo benieuwd na verhalen van anderen haha! Hopelijk komen er positieve berichtjes!

4. ieks

ieks Lid

4 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf (nog) geen last van gehad, maar verloskundige gaf bij intake aan dat blaasontsteking en andere ontstekingen en schimmelinfecties veel meer voorkomen bij zwangerschap en dat ik er alert op moest zijn (beiden nooit gehad)

Je zou het dus als symptoom kunnen zien maar volgens mijn vk wel een symptoom die goed en snel behandelt moet worden

5. Rode roos

Rode roos Niet meer actief

Ik heb met 13 weken een blaasontsteking gehad en die is gelijk behandeld met antibiotica. Op zich is een blaasontsteking niet erg, maar als je verder bent, dan kan het vervroegde weeën opwekken. Dat is ook de reden dat het gelijk behandeld moet worden. Helaas is een blaasontsteking niet altijd gelijk te herkennen wanneer je zwanger bent. Je mist namelijk het symptoom van het brandende gevoel. En dat je vaker moet plassen, dat lag dacht ik aan mijn hormonen....

6. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ja bij mij wel. Ik had nooit last van blaasontstekingen. Had het 1x eerder gehad.

Door andere kwalen heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief.

Dus bij mij klopte dat wel!

7. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Extreme tuurtest hier maar denk wel dat t raak is!

8. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik hoop het voor je!! :D

Deel Deze Pagina