Hoi hoi allemaal, Ik heb even een vraagje waar ik al een tijd mee zit. Nu ik zwanger wil worden kijk ik vaak op internet en het forum natuurlijk, en overal lees ik dus dat je pas zwanger kan raken wanneer je je eisprong hebt. De dagen daarvoor en daarna ben je dus eigenlijk onvruchtbaar. Maar wat ik mij nu afvraag, als je nu aan al die meisjes denkt die per ongeluk zwanger zijn geraakt, terwijl ze dat niet wilden, is dat bij al die meisjes dan gebeurt precies tijdens de eisprong of 1 dag ervoor? Ik vind dat wel heel toevallig allemaal. Is het echt niet zo dat je ook andere dagen vruchtbaar bent? Ik weet wel dat er maar 1 eitje vrij komt maar toch... Iemand die hier een antwoord op heeft? Of stel ik nu wel een hele domme vraag Liefs Annika
Als je even hierboven leest bij informatie, wanneer ben ik vruchtbaar dan krijg je je antwoord... Andere sites spreken van 3 tot 4 dagen voor je eisprong ben je vruchtbaar + 1 dag erna. Dus nee niet alleen op de dag van je eisprong gelukkig. De dag ervoor ben je juist het vruchtbaarst. groetjes Nikkie
jijzelf bent wel maar een dag vruchtbaar, maar het zit hem in de houdbaarheid van het sperma wat je langer vruchtbaar maakt, als jullie een paar dagen voor jouw eisprong sex hebt, dan kun je ook zwanger raken omdat sperma een aantal dagen (sommige zeggen zelfs 7 dagen) in jouw lichaam blijft. Dan wacht het sperma zeg maar op de eisprong.
Hallo allemaal! Deze maand gaan mijn vriend en ik weer proberen om een klein wondertje te maken. Nu weet ik alleen echt niet wanneer ik mijn ei heb. Ik voel helemaal niks! Ik heb de ene keer wel wat meer slijm dan de andere keer maar kan er echt geen onderscheid in maken of het helder is of troebel.... Volgens mijn banner heb ik de 15e mijn ei. Wij hebben ongeveer een week van tevoren geklust. En zijn nu nog om de dag bezig. Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn eigenlijk dus klussen we meer wanneer we zin hebben alleen rond mijn ei proberen we om de dag te klussen. Alleen weet ik dus niet wanneer die is. Ik weet wel dat je ei meestel 14 dagen na je ongi komt dus daar ga ik dan maar vanuit. Maar ben toch wel steeds bang dat we hem steeds missen... Iemand die dit herkent en/of tips heeft? Liefs Annika