hoi kan iemand mij vertellen of ik er rek mee kan houden dat de bevalling op gang gekomen is hier? heb gister sinds 15.00 een gevoel dat ik de andere dag ongesteld kon worden, niet pijnlijk vannacht iets meer en beetje draaien kon niet goed en lang doorslapen, rond 6.40 na plassen slijm met bloed verlies, en weer lichte ongesteldheids klachten die wel ietsjes meer zijn dan gister, daarna nog 2 x geplast geen bloed verlies meer. ben even de was gaan doen en de honden en de krampen zijn even weg getrokken, nu is de vraag is er toch al iets gaande herkennen sommige van jullie dit? en hoe lang kan het nog duren voor er echt iets door zet mijn man moet eigenlijk vandaag werken is ook wel naar werk vertrokken maar omdat hij de hele nacht niet heeft geslapen doordat hij zelf niet lekker was leek het mij beter dat hij nu probeerd te rusten, maar hij zegt ook het is er maandag misschien nog niet, dus dat is even een twijfel puntje wat we moeten doen. vandaag 15-1 is het precies 40.2
tsja alles kan meid maar het hoeft niks te betekenen. Waarschijnlijk ben je (een deel van) de slijmprop verloren. Die ongesteldheidskrampen heb ik nu ruim een week. De verloskundige heeft gevoeld maar er is echt nog niks aan de hand behalve een verweekte baarmoedermond. Ik zou er niet te veel vanuit gaan dat het nu snel gaat gebeuren, al kan dat natuurlijk altijd wel zo zijn. Sterkte!
Ook hier al sinds een paar dagen ongesteldheidskrampen, waarvan sinds gister best ernstig.. helaas nog geen teken van de bevalling succes hopen dat et doorzet meid!!
Ik was 40+4 toen ik ongesteldheidskrampen kreeg overdag. Ik was nog best actief geweest die dag en 's avonds rond 22.00 uur werden ze wat duidelijker en eigenlijk bleef dat zo. Om de zoveel minuten kreeg ik krampen. Heb er niet van kunnen slapen. Toen ik 's ochtends in het ziekenhuis kwam had ik 3cm. En die dag is mijn dochter om 15.48 uur geboren Dus was het ongesteldheidsgevoel het begin Hoop voor jou ook!
De ongesteldsheidskramp gevoel is afgezakt, af en toe na het plassen voel ik het, maar verder gaat het eigenlijk weer goed, heb redelijk geslapen. best gek, je denkt oh het gaat beginnen en dan zit je toch alweer op 40.3 en is er nog niets. mijn buik maakt wel rare geluiden (soort honger geluiden) , ik hoop ook gewoon dat het wat voorwerk was en dat het misschien al iets gedaan heeft, scheelt weer voor straks.
Dat ongesteldheidsgevoel had ik ook van te voren... dat leverde bij mij ontsluiting op, maar de bevalling zette verder niet door daardoor.