vorig jaar mei slikte ik gewoon de pil. ik had ineens heel erg pijnlijke borsten & tepels (wat ik dus zoiezo normaal niet had. er waren allerlei kliene dingetjes aan de hand die ik nog nooit had gehad. ik kreeg heel erg het idee dat ik zwanger was (kan niet uitleggen, dat gevoel was heel sterk). ik was er op dat moment helemaal niet mee bezig. ik was toen 20 jaar en volop beig met uit gaan etc. toen kreeg ik dat gevoel ik dronk ik niet meer en kocht een test. na 5 min was de test negatief dus mn gevoel klopte niet. ik keek nog een keer na 20 min en toen stond er dus wel een licht streepje. op de doos stond dat de test na 5 min niet meer betrouwbaar was dus ik was niet zwanger en dat is dat. iets later ongesteld en iets heviger als normaal. dit jaar dus...ik had weer heel erg het idee dat ik zwanger was. pijnlijke tepels & borsten enz. heb veel te vroeg allerlei testen gedaan en me vriend dacht geloof ik dat ik gek was. het was ronde 1 maar ik wist het gewoon.en jaa hoor mijn gevoel klopte ik was zwanger!! (nu dus wel bewust ) maar toen ging ik dus nadenken over vorig jaar..het gevoel was hetzelfde en ik las dat als er helemaal geen HCG in je urine zit, je test nooit een licht streepje kan aangeven...nog steeds denk ik wel eens kan dit een miskraam zijn geweest of niet? sorry beetje lang verhaal
Hi silly, Ja het kan het is alleen niet meer te bewijzen. En het is waar een test moet je binnen de aangegeven tijd aflezen daarna word het beinvloed door de omgeving en kan het een vals pos of neg uitslag geven. Imke