Ik dacht mijn innestelling te hebben gevoeld, ik heb het temperaturen en ovulatietesten overgeslagen deze periode dus ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Ik denk dag 16 of 17. Maar ik voelde echt steken in de liezen en behoorlijk heftige kramp. Vanaf toen heb ik erg last van lage rugpijn. Herkent iemand dit als symptoom? Verder heb ik last van mijn maag, darmen en geen eetlust en misselijk met vlagen (maar niet extreem of zo) En ik ben heel erg moe. Ik ben alleen bang dat ik mijzelf voor de gek hou.. Ik vraag dit omdat ik me echt anders voel dan anders.. En testen kan pas dit weekend! Duurt nog zo lang..
Hoi, Ik heb vanaf mijn eisprong altijd lage rugpijn tot aan NOD. De ene maand wat meer last van dan de andere. Echter lees ik ook regelmatig dat het geen voorbode hoeft te betekenen van een menstruatie maar is dan van een zwangerschap. Het kan dus beide kanten op. Heel veel succes.
Bedankt voor je reactie! Ook al word ik er niet wijzer van, haha. Nouja dat zei mijn man al. Wat ga je er nou weer opzetten? maak jezelf nou niet gek want iedereen voelt wat anders. Hij heeft wel gelijk.. Maar ik hou niet van wachten en ik voel me toch wel echt anders dan anders.. Vandaag weer misselijk en absoluut geen zin in eten ook al knort mijn maag als een gek.. Toch maar afwachten dan..
Helaas toch ongesteld geworden.. Kwam echt heel onverwacht, veel vroeger dan ik had gedacht en eigenlijk zonder de gebruikelijke aankondiging (menstruatiepijn vanaf 4 dagen ervoor en paar uur ervoor hevige buikpijn) Nu gewoon pats boem ineens aan het vloeien.. ik vind het zo vreemd en baal heel erg!!