Hallo meiden.. Ik heb sinds vandaag last van lichte ongikrampen. Mijn laatste menstruatie was op 14 dec na een cyclus van 35 dagen (na het stoppen met de pil) en zo rond de 28 dec had ik mijn eisprong (dacht het aan het vele rekbare slijm te zien) Als ik uitga van 28 dagen zou ik volgende week mijn menstruatie moeten krijgen, maar dat weet ik niet zeker aangezien ik pas 2 maanden geleden ben gestopt met de pil. Waar komen die ongikrampen dan vandaan?
je hebt idd te vroeg getest, Ik heb ook last van ongi krampjes.. bijna elke maand na mijn eisprong wel.. zegt helaas niks dus,Ik zou op zijn vroegst volgende week op je NOD pas testen voor meer duidelijkheid Succes!!
ik ben 15 dec voor het laast ongesteld geweest rond 25 26 dec eisprong(cyclus van 28dagen) en test al 3 dagen licht postief de streep wordt wel steeds donkerder!
Ook Ik afgelopen 15 dec voor het laatst ongesteld geweest. Vanaf 30 dec kreeg ik soort buikkrampen. En vanaf 3 Januari hele tijd een drukkend gevoel op mijn blaas en moet ik heel vaak plassen. Wat nog steeds aanhoud.Ook heb ik last van gloeiende wangen, rommelende buik, moe en met vlage misselijk. Aankomende week zou mijn NOD moeten zijn..
@Tikoes. Wanneer ga je testen? Spannend. Ik denk dat ik niet zwanger ben. Heb totaal geen kwaaltjes Mijn gevoel zegt van niet. Ik had al een paar testen gedaan, maar die waren super negatief. Al zal ik dan wel veel te vroeg zijn. Ik ga eind volgende week weer testen.
@Angelique. Nou ik weet het nog niet zo goed wanneer. Ik denk woensdag. Zou nu al wel willen testen maar ben bang dat t te vroeg is.. Spannend!!...
Als je toch genoeg testen in huis hebt liggen kan je wel testen Zoals ik. Maar ja, dat vroege testen leverde mij wel een teleurstelling op. Ik test niet meer zo vroeg.