Hoi, Ik heb op 22/12 een curettage gehad na een zwangerschap van 8 weken. Nou zei de dokter dat het wel 6 weken kon duren voor alles weer "normaal" is qua bloedingen, pijn en een evt menstruatie. Ik heb de mazzel gehad dat ik er lichamelijk maar 2 dagen last van heb gehad. Maar sinds 2 dagen heb ik last van "pijntjes": zere borsten, krampjes, opgezette buik enz. Het is net alsnof ik óf een eisprong heb/krijg óf mijn menstruatie mag ontvangen (voelt bij mij hetzelfde) Nou is mijn vraag: heb je altijd een eisprong voor je menstruatie of is dat niet nodig? Ik had voor de curettage een mooie cyclus van 27dagen. Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven, alvast bedankt!
Volgens mij heb je altijd een eisprong voor je menstruatie. Dat had ik ook even opgezocht na mijn curretage. Ik had ook direct na de curretage alweer een normale cyclus, hopelijk jij ook!
Ik had exact 2weken na me curretage een eisprong...en wat denk je...opnieuw zwanger! En dat voor iemand met PCO en nog nooit in al die maanden/jaren dat wij ons gezinnetje compleet wilde maken een eisprong heeft gehad