ei gemist?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Opening, 6 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

Goedemiddag dames.

Eindelijk na een half jaar een regelmatige cyclus. tussen de 28 en 33 dage. We zitten nu in ronde 3 en heb vorige maand mijn ei gevonden met behulp van ovutesten.

Ben nu begonnen op dag 13 met testen en zit nu op dag 21 en nog steeds mijn ei niet gevonden.

Kan het zijn dat mijn ei eerder is geweest dus op dag 11 of 12? of dat ik misschien helemaal geen eisprong heb deze maand?

Ben er alweer bang voor dat ik deze maand weer een erg lange cyclus hebt jammer genoeg :(

2. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik lees met je mee, want ik ben mijn ei ook kwijt deze ronde...

3. Opening

Opening Niet meer actief

Helemaal goed natuurlijk. Hoop dat ik die van mij nog kan vinden.
    Bij jou nog kans erop?

4. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

Het kan zeker zijn dat je ei eerder is geweest! was bij mij ook de vorige cyclus. toen kwam ie op dag 10. en nu weer een paar dagen later.

5. katleen

katleen Lid

16 dec 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan best!
    Ik had een positieve ovutest deze ronde al op dag 8. Was eerste keer dat ik deze gebruik en had onzettend veel kramp die dag, dus vroeger getest dan gepland en onmiddellijk al ei!

Ik heb ook al gelezen dat je wel een maand eens geen ei kan hebben, dus dat is ook nog mogelijk.
    Hopelijk voor jou toch al geklust op voorhand...

6. Opening

Opening Niet meer actief

ok dank je wel. Net een ovutest gedaan en hij is bijna positief dus hopen dat ie vanavond positief is.
    Gisteren geklust maar dat was te vroeg of niet? morgen en zondag dan nog maar en dan gaat ie weer voor een week weg. 'zucht

7. Opening

Opening Niet meer actief

Zit me trouwens net te bedenken dat ik ook een paar keer een wit streepje op de ovutesten heb gehad heel vaag!

8. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik weet het even niet. Ik ben deze maand voor het eerst aan het ovutesten, omdat mijn cyclus afgelopen maand ineens korter werd. 26-12 was mijn eerste dag van de cyclus en ik ben maandag begonnen met de ovulatietesten. Ik had volgens het tellen ergens tussen woensdag en vandaag mijn ei moeten hebben, maar al mijn ovu-testen waren witter dan wit.

Ik moet wel zeggen dat ik deze ronde ook begonnen ben met de Etos zwanger worden pillen en die schijnen je cyclus langer te kunnen maken. Maar ach, we hebben deze week netjes om de dag geklust en daar gaan we ook nog wel even vrolijk mee door...

9. Opening

Opening Niet meer actief

Over die etos pillen hoor ik dat wel vaker ja!
    Hier pas ronde 3 maar ben zo ongeduldig haha. Ben 2 keer zwanger geweest en bij alle twee keren ongeveer 1,5 jaar over gedaan. Is natuurlijk ongeveer gemiddeld maar gebruikte toen geeen testen e.d dus hoop dat het sneller gaat.
    Klussen is natuurlijk nooit verkeerd haha

10. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon klussen dan weet je zeker dat je het uiterste heb gedaan. Als je dan een ei hebt gehad dat wordt de ze misschien bevrucht.

Je kan ook net te laat zijn met je LH piek of te vroeg, vergeet niet dat het een hulpmiddel is. Deze woorden heb ik ook mijn gyn meegekregen!!

Succes

11. Opening

Opening Niet meer actief

hafida bedankt voor je antwoord. Ik heb hier jammer genoeg alleen de weekenden om te klussen aangezien mannetje doordeweeks vaart!

12. Antonella

Antonella Lid

6 jan 2012
    6
    0
    0
    Administratief
    Sittard
    Hallo,

Ik ben m ook even kwijt, deze ronde (ronde 3) ik zou m vandaag ongeveer moeten hebben maar ben al van gisteren aan t testen en geen ei.
    Ik vraag me af hoe dat kan andere maanden heb ik m wel precies gevonden.
    Ik heb nu wel een anti bionica kuur voor blaasontsteking ( Furabid) hoop niet dat dat misschien mijn eisprong beïnvloed, heb er geen idee van, vanavond pak ik mijn laatste pil van die kuur.

13. Bloempje24

6 jan 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook mijn ei kwijt!!

Zit nu in mijn 3e ronde op dag 33, nog geen positieve ovu test gehad :(

Ronde 1 was 33 dagen, ronde 2 was 32 dagen...

ben benieuwd of er meer dames zijn met dit 'probleem' en of hoe dat t kan komen.. heb verder geen stress ofzo daardoor.. maar baal wel want ik heb tgevoel nu niet verder te kunnen,,

14. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik hheb hem ook niet gevonden had de 1e maannd een cyclus van 37 dagen en vvorige maand 28 dagen.
    Ik ben begonnen met testen op dag 9 hij werd toen steed iets donkerder en dan weer licht. Toen heb ik even gepauzerd voor 2 dagen en heb er daarna nog 5 gedaan die allemaal licht waren.
    Maar geen die donkerder was dan de test streep.
    Ik heb vandaag getest (zwabgerschapstest) denk veel te vroeg en negatief.
    Nu weet ik ook niet van welke cyclus ik uit moet gaan ik was uitgegaan van 28 maar miiischien is het wel iets heel anders.

15. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Misschien ligt het bij mij toch aan die Clearblue testen, want ik zie geen enkele streep. Echt helemaal wit, en nu al 4 dagen...

16. bibilv

bibilv Actief lid

3 nov 2011
    235
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat hooort volgens mij ook ik vind het pas vaag dat ik altijd een streepje heb maar nooit donker genoeg
    Ga volgende maand gewoon met de ternmometer aan de slag mischien geeft dat mij meer duidelijkheid hihi.

17. Opening

Opening Niet meer actief

Ben in ieder geval niet de enigste! Ik zit al heel lang niet aan de pil us dat is het bij mij niet in ieder geval.
    bibilv je lichaam heeft altijd wat lh hormoon dus daarom zal je meestal altijd een tweede streepje krijgen

18. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ Bibilv: Je test streep hoeft niet donkerder te zijn als de controle streep dacht ik, bij sommige vrouwen is hij even donker.. heb je een foto van de duidelijkste ovu test? als ze donkerder werden en daarna weer lichter denk ik toch dat de donkerste van het stel je LH piek is geweest... licht er ook weer aan welke testen je hebt gebruikt..

Succes iedereen!!!

19. Opening

Opening Niet meer actief

Dacht gisteren echt dat mijn ei er aan zat te komen maar helaas niet. Dus nu maar weer afwachten. Hoop altijd dat ie in het weekend komt maar nu maar ff niet mannetje is vandaag weer vertrokken t/m woensdag. Zal je zien heb ik hem morgen of zo zou echt weer iets voor mij zijn haha.
    Vannochtend nog geklust dus misschien......

Deel Deze Pagina