Lichte ontgoocheling bij geslacht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willow133, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Nou....meiden zijn ook leuk hoor:) :)D)

2. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiet ook 2de en laatste kindje.

Ik hoop vurig op een meisje, net zoals bij de eerste, maar ik had ook even nodig om om te schakelen en was zooooo blij met mijn mannetje nu! Het is nu mijn laatste kindje dus zal het wel jammer vinden als....

3. Willow133

Willow133 Lid

2 nov 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het fantastisch om al jullie verhalen te horen! Het heeft mij doen inzien dat er nog heel veel andere factoren zijn die bepalen hoe je band met je kind zal zijn.

Mijn kleine pruts had ook de perfecte timing deze week! Sinds dinsdag voel ik hem bewegen en het is écht wel zalig en ook net wat ik nodig had!! Puur genieten :D:D:D!!

4. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Grappig....ik heb het juist anders om ;) Denk echt dat spruit een jongen is!!! De gedachten bij een meisje....ihhihi ik zie mezelf meer als jongens-mama!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb een jochie en ben weer zwanger. Het maakt me TOTAAL niet uit wat er gaat komen maar 2 jongens lijkt mij juist zo tof!!!
    Lijkt me heerlijk om twee jongens rond te hebben lopen!!

Snap zelf echt totaal niet dat mensen niet gelukkig/tevreden zijn met het grote wonder in hun buik omdat het geslacht verkeerd is....
    Kan er gewoon niet bij...

6. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het meer een kwestie is van hoe je jezelf ziet. En voorkeur hebt, dat heeft niets te maken met tevredenheid!

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Als je kindje niet het geslachtheeft van je voorkeur, dan voel je je niet tevreden....Dat omschrijft ts ook..;)

8. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag op TLC om 16.10 een programma hierover...

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik wilde eigenlijk bij de 2e ook liever een jongen, dat leek me gewoon zo leuk voor mijn oudste zoon. En het klopt ook helemaal! Dit meisje is het kersje op de taart :)

10. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL

Owwww.. Het is alsof ik m'n eigen gevoelens lees... Ik was ervan overtuigd dat we een meisje kregen en moest even slikken toen het bij de 20-weken echo een jongen bleek. Ik dacht met een meisje kun je veel lekkerder knuffelen en knoedelen enzo, maar oh wat heb ik mij vergist!!!! Ik heb de meest lieve, prachtige zoon die er maar is en no way dat ik nu nog een meisje zou willen! Ben helemaal verliefd. Was ik waarschijnlijk ook geweest als we een meisje hadden gekregen, maar ik heb me echt vergist in hoe om te gaan met een jongen en hoe anders dat zou zijn dan het omgaan met een meisje..:)

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Thanks voor de tip.

Ts, ondanks mijn voorgeschiedenis snap ik je wel hoor. Het is heel menselijk om een lichte voorkeur te hebben. En dan moet je eventjes schakelen. Maar ben er van overtuigd dat zodra je baby op je buik wordt gelegd het je geen zier kan schelen of het een jochie of meisje is.
    O, ik raad je aan om een 3Decho te laten maken, wij weten het geslacht niet, maar bij het zien van het gezichtje waren we smoorverliefd.
    En het geslacht maakt me niks meer uit!!:)

12. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    zal ook vast met hormonen te maken hebben en het is allemaal zo spannend. fijne zwangerschap toegewenst verder

13. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Iemand die zit te kijken naar dat programma?
    Bah, dit gaat wel heel ver. PGD toepassen omdat je zo graag een bepaald geslacht wil.
    En een vrouw die zich vergelijkt met ongewenst kinderloze stellen omdat ze alleen maar jongens heeft.
    Sorry, maar hier heb ik geen begrip voor, ik weet zelf hoe het is om ongewenst kinderloos te zijn.:x

14. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    ja hier ook wat ongeloofelijk egoïstisch

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zit het ook te kijken met mijn bek vol tanden!

16. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ook. Het is hier een wens, geen must!

17. Lonie

Lonie Lid

17 feb 2013
    31
    0
    0
    Mama zijn!
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

Moet heel eerlijk zeggen dat ik nu ook graag een meisje wil. Ik heb een zoontje van 15 maanden. En ben echt super blij en trots.. Maar een meid blijft toch wel een wens hoor.. Nog 4 weken wachten dan weet ik het.

18. glimworm

glimworm Niet meer actief

heel mooi gezegd!
    je hoeft je echt niet rot te voelen dat je het nu zo als een teleurstelling voelt, het is idd gewoon even wennen en de 1 is met een paar uur na de echo al gewend aan het idee en de ander doet er wat langer over, is niet erg, komt allemaal goed, wacht maar af! ;)

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Hier een zoon en een super mama's kindje.. Trekt zich aan me op en klautert over me heen om een kusje te kunnen geven.. Hij wil ook heus zn vader wel.. Maar mama is t helemaal.. En hij stiekem ook voor mij!

20. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Eeeh ik denk dat je het dan niet goed leest! Ze is wel blij maar moet gewoon ff wennen aan het idee! Dat is toch niet zo raar?

Deel Deze Pagina