Lichte ontgoocheling bij geslacht...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willow133, 13 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    scheelt dat wanneer je eenmaal bevallen bent je zo verliefd bent op je kindje dat het geslacht niet meer uit maakt (althans, voor de meeste vrouwen, en ik hoop dat het ook voor jou geldt). Ik heb twee meiden en we houden het bij twee, vind het jammer dat ik nooit zal ontdekken hoe het zou zijn met een zoon maar zit daar niet over in omdat ik gewoon superverliefd ben op mijn meiden. Ik denk dat zodra je bevallen bent je jongens zo leuk vindt dat je daarna weer een jongetje wilt ;)

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Zoals zovelen zeggen, het moment dat je kindje bij je wordt gelegd ben je dit allemaal vergeten. Hopelijk trekt het voor die tijd nog bij. Je hebt nog wel even om aan het idee te wennen. Komt vast goed meid!

3. Samsa

Samsa Lid

7 apr 2012
    88
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb een zoontje en die zou ik voor geen enkel meisje willen ruilen zoo'n lekker ventje lekker met mama knuffelen en kusjes geven en als ik me aan het omkleden ben en voor de spiegel sta voel ik zijn handje over mijn been aaien en zegt tie met zijn piepstemmetje mama mooi ahhhh ik smelt van mijn ventje. Terwijl ik echt een meisje meisje ben. Ik hou van tutten strikjes roze en jurkjes hihi. Als je je ventje vast hebt ben je verkocht! En misschien een mooi ideaal beeld en jongen als 1ste kind is toch mooi die kan zijn kleine broertjes en zusjes beschermen ;)

Deel Deze Pagina